مهر تایید فرماندار تبریز بر عملکرد شهرداری تبریز
مهر تایید فرماندار تبریز بر عملکرد شهرداری تبریز

رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف به عینه قابل مشاهده است.

عصر تبریز: فرماندار تبریز با تقدیر از عزم و اراده شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص تبدیل این شهر به یک کارگاه سازندگی گفت: رضایتمندی شهروندان از فعالیت‌های شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف به عینه قابل مشاهده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، رحیم شهرتی‌فر در حاشیه بازدید از تعدادی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز در طول سه سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی که گریبانگیر تمام کلانشهرهای کشور شده بود، عملکرد درخشان و متمایزی از این کلانشهرها داشته است.

فرماندار تبریز با اشاره به تکمیل و اتمام عملیات احداث ترمینال بزرگ تبریز اظهار داشت: پروژه ترمینال تبریز سالیان سال بود که راکد مانده بود و متاسفانه در گذشته یا عزم و اراده‌ای برای تکمیل این پروژه وجود نداشت و یا اینکه به دلیل مسائل مادی این پروژه چند ده سال راکد مانده بود.

وی با تقدیر از عزم و اراده شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص تبدیل این شهر به یک کارگاه سازندگی گفت: رضایتمندی شهروندان از فعالیتهای شهرداری تبریز در بخش‌های مختلف به عینه قابل مشاهده است و مردم می‌بینند که متخصصان عمرانی و شهری شهرداری تبریز برای زیباتر کردن و تبدیل این شهر به شهر مدرن و مکانی که آسایش و آرامش در آن موج بزند، شبانه روز تلاش می‌کنند.

شهرتی‌فر با اشاره به افتتاح چندین پروژه مهم و تاثیرگذار شهرداری تبریز در دهه مبارک فجر گفت: افتتاح پروژه‌های مختلف به خصوص ترمینال بزرگ و مرکزی تبریز به انتظار چندین ساله شهروندان پایان خواهد داد و قطعا با افتتاح این پروژه‌ها همزمان با اعیاد دهه‌فجر شاهد افزایش زیبایی‌ها و امکانات شهری این کلانشهر خواهیم بود.