برنامه‌های تشکیلات قضایی آذربایجان‌شرقی در هفته دفاع مقدس
 برنامه‌های تشکیلات قضایی آذربایجان‌شرقی در هفته دفاع مقدس
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی برنامه‌های تشکیلات قضایی استان به منظور گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌شرقی، موسی خلیل‌اللهی در تشریح برنامه‌های تشکیلات قضایی استان طی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون رزمندگان، شهدا و ایثارگرانی هستیم که برای لبیک به فرمان امام راحل(ره) با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل از جان گذشتگی کردند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در راستای گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تشکیلات قضایی استان برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

خلیل‌اللهی گفت: برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با خانواده شهدای سلامت، فرماندهان دفاع مقدس، دیدار با خانواده ایثارگران دادگستری استان از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: همچنین برگزاری همایش ایثارگران و فرماندهان حوزه‌های بسیج، شرکت در نماز جمعه، دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی، بازدید از پارک موزه دفاع مقدس و کوهپیمایی از دیگر برنامه‌های دادگستری کل استان در هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: با وجود تحمیل ۸ سال جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران توسط حزب بعث عراق با حمایت ابرقدرت‌های جهانی، رزمندگان اسلام با رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

خلیل‌اللهی ادامه داد: اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نیز ادامه دستاوردهای پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با دستاوردها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.