طرح کوچه‌میزین افتخاری می‌تواند برای سایر شهرها الگو باشد
طرح کوچه‌میزین افتخاری می‌تواند برای سایر شهرها الگو باشد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: طرح کوچه میزین افتخاری که از سوی شهرداری تبریز اجرا می شود، می تواند برای سایر شهرها نیز الگو باشد.

به گزارش عصرتبریز، الیاس گل‌محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: طرح کوچه‌میزین افتخاری که از سوی شهرداری تبریز اجرا می‌شود، می‌تواند برای سایر شهرها نیز الگو باشد

وی افزود: نصب بنرهای یادبود شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مناطق مختلف شهر توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز اقدامی خیلی خوب است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا در خصوص اجرای طرح کوچه‌میزین افتخاری نیز گفت: شهرداری تبریز اقدامی ارزشمند انجام داد و نام شهدا را برای هر کوچه انتخاب کرد تا اهالی هر کوچه بیشتر با شهید محله خود آشنا شوند.

او اضافه کرد: نامگذاری کوچه‌ها به نام شهدا حرکت بسیار خوبی است که شهرداری تبریز آن را انجام می‌دهد و اگر چه خانواده شهید شاید در آن کوچه ساکن نباشند، اما شهدا در این کوچه‌ها متولد شده و به جبهه اعزام شده‌اند.

گل‌محمدزاده پیشنهاد کرد: شهرداری تبریز می‌تواند بعضی از نقاط شهر از جمله پایگاه هوایی، محل اعزام نیرو، راه‌آهن، میدان شهدا و … را در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان محل‌هایی که یادآور رشادت‌ها و خاطرات شهدا و ایثارگران بوده، ثبت کند.