تدوام رسیدگی به شکایت‌های مردمی در اتوبوسرانی تبریز
تدوام رسیدگی به شکایت‌های مردمی در اتوبوسرانی تبریز
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تدام رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه اتوبوسرانی این شهر خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، ایمان غنی‌زاده در جمع خبرنگاران پاسخگو بودن مسئولین را جزء شاخص‌های مهم هر سازمان دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی هم بر حفظ کرامت انسانی مراجعان و هم کرامت انسانی کارکنان تأکید دارد.

وی، انتخاب افراد مسئول و باانگیزه در واحدرسیدگی به شکایات را مهم خواند و با برجسته خواندن کارنامه فعالیت‌های شرکت اتوبوسرانی در بحران کرونا گفت: گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی در برخی اتوبوس‌های شهری رسیده بود که در اسرع وقت رسیدگی شده و امر نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و ناوگان اتوبوسرانی به طور مستمر در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، ضدعفونی مستمر و روزانه ناوگان و ایستگاه‌ها، الزام کارکنان اداری – تعمیرگاهی و رانندگان نسبت به استفاده از ماسک، ایجاد حفاظ جدا کننده بین راننده و مسافران در اتوبوس‌ها، فروش ماسک در باجه‌های شارژ کارت بلیت به قیمت مصوب دولتی، ابلاغ به بازرسین برای نظارت بر استفاده همشهریان از ماسک در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها، علامت‌گذاری صندلی اتوبوس‌ها و نیز انجام آموزش‌های مستمر به کارکنان و شهروندان در قالب ارسال پیامک، نصب تراکت، بنر و اطلاع‌رسانی صوتی در اتوبوس‌ها جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از جمله اقدامات شرکت واحد در جهت جلوگیری از شیوع کرونا دانست.