به گزارش عصرتبریز، ایمان غنیزاده در جمع خبرنگاران پاسخگو بودن مسئولین را جزء شاخصهای مهم هر سازمان دانست و گفت: صیانت از حقوق شهروندی هم بر حفظ کرامت انسانی مراجعان و هم کرامت انسانی کارکنان تأکید دارد.
وی، انتخاب افراد مسئول و باانگیزه در واحدرسیدگی به شکایات را مهم خواند و با برجسته خواندن کارنامه فعالیتهای شرکت اتوبوسرانی در بحران کرونا گفت: گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی در برخی اتوبوسهای شهری رسیده بود که در اسرع وقت رسیدگی شده و امر نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان و ناوگان اتوبوسرانی به طور مستمر در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، ضدعفونی مستمر و روزانه ناوگان و ایستگاهها، الزام کارکنان اداری – تعمیرگاهی و رانندگان نسبت به استفاده از ماسک، ایجاد حفاظ جدا کننده بین راننده و مسافران در اتوبوسها، فروش ماسک در باجههای شارژ کارت بلیت به قیمت مصوب دولتی، ابلاغ به بازرسین برای نظارت بر استفاده همشهریان از ماسک در ایستگاهها و داخل اتوبوسها، علامتگذاری صندلی اتوبوسها و نیز انجام آموزشهای مستمر به کارکنان و شهروندان در قالب ارسال پیامک، نصب تراکت، بنر و اطلاعرسانی صوتی در اتوبوسها جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی را از جمله اقدامات شرکت واحد در جهت جلوگیری از شیوع کرونا دانست.
سارا
تاریخ : ۱۲ - تیر - ۱۴۰۳با سلام و خسته نباشین
امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ راننده اتوبوس ۱۵۴ شهرک باغمیشه با شماره پلاک ۹۳۲ع ۷۸ ایران ۱۵ بخاطر اینکه کارت اتوبوسم اعتبار نداشت نزاشت سوار اتوبوس بشم حتی فرصت نداد از یه نفر خواهش کنم کارت بزنه تا با ایشون حساب کنم و با لحن بی ادبانه مرا از اتوبوس پیاده کرد وبعد این کار حداقل ۵۰ بار با حراست و بازرسی شرکت اتوبوسرانی تماس گرفتم ولی متاسفانه هیچ کدام از خط ها جواب ندادن. ما کارمندا تو این روزا صب ساعت ۵ از خواب بیدار میشیم و ظهرها هم تو اون گرما برمیگردیم واقعا دیگه حوصله بی احترامی و بی ادبی این افراد رو نداریم از شرکت اتوبوسرانی خواهشمندم در انتخاب افرادی که واقعا شایستگی و لیاقت این کار را دارند انتخاب کنند.
سارا
تاریخ : ۱۱ - تیر - ۱۴۰۳امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ راننده اتوبوس ۱۵۴ شهرک باغمیشه با شماره پلاک ۹۳۲ع ۷۸ ایران ۱۵ بخاطر اینکه کارت اتوبوسم اعتبار نداشت نزاشت سوار اتوبوس بشم حتی فرصت نداد از یه نفر خواهش کنم کارت بزنه تا با ایشون حساب کنم و با لحن بی ادبانه مرا از اتوبوس پیاده کرد وبعد این کار حداقل ۵۰ بار با حراست و بازرسی شرکت اتوبوسرانی تماس گرفتم ولی متاسفانه هیچ کدام از خط ها جواب ندادن. ما کارمندا تو این روزا صب ساعت ۵ از خواب بیدار میشیم و ظهرها هم تو اون گرما برمیگردیم واقعا دیگه انتظار بی احترامی و بی ادبی این افراد رو نداریم از شرکت اتوبوسرانی خواهشمندم افرادی را انتخاب کنند که واقعا شایستگی و لیاقت این کار را دارند.
با تشکر
Ayda
تاریخ : ۹ - خرداد - ۱۴۰۳باسلام؛
لطفا تعداد اتوبوس های شهرک اندیشه رو زیاد کنین دیراومدن اتوبوس ها باعث تجمع افراد در ایستگاه ها میشه که باعث شلوغی بیش از حد داخل اتوبوس ها میشه لطفا رسیدگی بفرمایید.
ناشناس
تاریخ : ۸ - شهریور - ۱۴۰۲سلام لطفا به خط واحد های سهند بخصوص فاز۳ رسیدگی اقشار ضعیف جامعه زندگی میکنند این فاز یک ساعت درایسگاه ها همه منتظر میشن آخرش نمیاد رسیدگی بشه
آقای محمدی
تاریخ : ۲۶ - تیر - ۱۴۰۲سلام و عرض ادب خدمت دلسوزان کشور عزیزمان
در برخی از اتوبوس های مسیر بسیج_راه آهن به دفعات خیلی زیاد مشاهده میشه که دستگاه پرداخت کارتی رو خاموش میکنن و کرایه های ۶۰۰۰_۷۰۰۰ تومنی از مردم میگیرن و بسیار بی ادب هستند…در حالی که دستگاه هیچ مشکلی نداره
لطفا رسیدگی کنید چندمین بار هست که این شکایت رو عرض میکنیم اما هیچ تغییری صورت نگرفته
.........
تاریخ : ۲۱ - دی - ۱۴۰۱الان نزدیک یه ساعته منتظر اتوبوس یاغچیانم این چه وضعشه واقعا شور بیشعوری رو دراوردین دوتا شماره تماس هم گذاشتین معلوم نیس برا کدوم خراب شده ای هست که جواب نمیدین
ناشناس
تاریخ : ۲۰ - دی - ۱۴۰۱خط ۱۵۴ تو روزهای سرد بالاتر از مسیر پارک بانوان نمی رود ورانندگان بی ملاحظه نصفه راه مسافر را پیاده می کنند وتو اون سر بالایی باید پیاده بروند مسیری که برا آنها مشخص شده را طی نمی کنند
ناشناس
تاریخ : ۲۷ - شهریور - ۱۴۰۱والله هر دو ساعت یک اتوبوس میاد
خیلی هم بد اخلاق .. ساعات مشخصی تدادن هر کدوم هر جور دوس داره میاد میره
توایستگاه ها یکی یک ساعت متتظر میمونه یکی اصلا تو ایستگاه توقف نمیکنه چه وضعشه الان مثلا کربلا رفتن خیلی مهم تره یا ما که دنبال یه لقمه نون میریم سر کار
ناشناس
تاریخ : ۱۹ - مرداد - ۱۴۰۱سلام وقت بخیر من ایستگاه راهنمایی سوار اتوبوس باسمنج شدم وبالاتر از اسمان پیاده شدم شاگرد اتوبوس هم پیاده شد ۵٠٠٠ تومن از من گرفت بعد راننده گاز داد رفت و بقبه پول منو ندادن هر چقدر صدا زدم نگه نداشت به شماره پلاک ٢٩١ع ٨٨ ایران تبریز
ناشناس
تاریخ : ۶ - مرداد - ۱۴۰۱سلام
آقا چرا هیچ کس پاسخگو نیست
همیشه خدا نزدیک یک ساعت منتظر اتوبوس های ۱۲۴مسیر قراملک هستیم
اونم که همه ایستگاه های تعیین شده نگه نمیدارن اعتراض هم که میکنیم میگن همین که هست
۱۱۰
تاریخ : ۳۱ - فروردین - ۱۴۰۱با سلام
عارضم خدمتتون که اتوبوس های خط ۱۰۷ و ۱۵۱ تبریز مبلغ ۱۵۰۰ رو قبول نمیکنن و ۲۰۰۰ تومن طلب میکنن درحالی که ۱۳۰۰ تومنه کرایه..۷۰۰ تومن اضافه..حرااااامه بخدا.
یعنی به دویست تومن اضافی راضی نیستن.لطفا رسیدگی کنید .دارین حرام خوری رو رواج میدین بخدا درست نیست..
نوری
تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۴۰۰واقعا چرا تو شهر تبریز کسی جوابگو مردم نیس مگه مسئولای ما چیزی از مسئولای تهران و مشهد و اصفهان کم دارن بعنوان نماینده مردم نباید مشکلات مردم رو حل کنن یا وقت نمیکنن برای مسئولیت خودشون
نوری
تاریخ : ۱۷ - اسفند - ۱۴۰۰نظارتی برای اتوبوس های شهر تبریز مسیر عباسی ۱۱۹ داشته باشین رانندگان و کمک راننده های این مسیر بشدت بد دهن و شوخی های زننده میکنن وقتی هم دیر میکنن با سرعت رانندگی و تو خودایستگاه نگه نمیدارن
چیزی هم میگی میگن برو ماشین سوار شو خب عقل کل بااین اقتصاد مجبوریم
هرجا هم میگی به هرسازمانی میگن حل میکنم اما چندسال از اولین شکایتم هم میگذره کسی جوابگو نیس متاسفانه
محمد
تاریخ : ۱۵ - اسفند - ۱۴۰۰تو میدان اطلس سوار نمیکنه ۱۱۹ میگم بازرسی میگم میگه از بازرسی بزرگتر بگو یعنی چه دیر میکنن مسیر برگشت یا اتوبان میرن یا مسیر دیگه یه فش هم میدن ۸۷ع۹۱۴/۱۵
محمد
تاریخ : ۱۵ - اسفند - ۱۴۰۰اقا چرا ۱۱۹ بعد ظهر که میشه سوار نمیکنن بعد هم میندازن اتوبان پاسداران مسیر برگشت از شهرک باغمیشه یا از مسیر سری سر میرن از میدان ارغوان مسافر مسیر خودشونم تو سرما منتظر ماشین هست که بیاد
حسین زاده
تاریخ : ۱۸ - بهمن - ۱۴۰۰به راننده اتوبوس مسیر ولیعصر تذکر بدین تا بی ادبی نکند وکارت خوانن را خاموش ود این شرایط پیک کرونایی به اجبار پول نقد دریافت نکند وبگد به شما ربطی ندارد ومنت مرا می کشن تا بیام کار کنم تورا خدا ترتیب اقر بدین این چه وصعه از دهنش هرچی در میاد میگه ومیگه برو به بازرسی بگو چون می دونه هیشکی ترتیب اقر نمی ده تشکر
امیرعلی
تاریخ : ۶ - بهمن - ۱۴۰۰با سلام بنده امروز سوار اتوبوس شرکت واحد مسیر قدس -قره آغاج بودم راننده به دلیل اینکه من پول نقد نداشتم و فقط کارت داشتم و دستگاه اتوبوس هم کار نمیکرد بنده رو با بی احترامی ورفتار زننده ای وسط مسیر پیاده کرد و رفت کد اتوبوس هم ۲۳۱۳ بود اگه میشه رسیدگی کنید خیلی ممنونم
M.f
تاریخ : ۱۸ - آبان - ۱۴۰۰سلام توروخدا به اتوبوس های ۱۱۹ نظارت کنین ایا بخاری ندارن؟ بخدا ۶ صبح سرما به استخون ادم میره
خانم عظیمی
تاریخ : ۲۶ - مهر - ۱۴۰۰طرز برخورد بی ادبانه ی راننده اتوبوس مسیر حجتی با مردم داد زدن و زورگویی
Sahand
تاریخ : ۳ - مهر - ۱۴۰۰سلام لطفا به اتوبوس های کوی دانشگاه و آبرسان نظارت کنید اصلا سروقت نمیان باتشکر
شمس
تاریخ : ۲۱ - شهریور - ۱۴۰۰توروخدا ب اتوبوسهای اندیشه فاز۲
هم برسید من صبها مجبورم از ساعت۶ونیم منتظر اتوبوس شم دریغ از یه اتوبوس تا ساعت ۷وبیس دق اما گاها ب فاصله ده دق میان اصلا ساعت منظمی ندارن من نمتونم هزینه بدم با تاکسی برم خرج خونه میدم مریض دارم توروخدا رسیدگی کنین
سجاد
تاریخ : ۹ - شهریور - ۱۴۰۰سلام آقا چرا اتوبوس مسیر ۱۱۳ فیضیه همیشه ۱ اتوبوسه آدمای این مسیر مگه انسان نیستن مگه مسافر نیستن کدوم آدمی صدای مارو میشنوه اهایییییی
ناشناس
تاریخ : ۳۱ - مرداد - ۱۴۰۰سلام مدتی میشه که یه اتوبوس مسیر اره گر۱۲۳ به شماره اتوبوس ۲۲۸۷ راننده یونس به شماره همراه ۰۹۱۴۸۵۰۲۱۲۷ درخواست دوستی و اسرار به دادن شماره بود از انجایی که مسیر هر روز من هست یا باید صبر کنم تا اتوبوس بعدی بیاد یا به ناچار سوار همان اتوبوس شم بلاخره امروز خواستم به مزاحمت پایان بدمو شمارشو گرفتم تا به اتوبوس رانی شکایت کنم لطفاً رسیدگی کنید ممنون
بیژن قلی زاده
تاریخ : ۱۸ - مرداد - ۱۴۰۰ساعت ۱۱/۴۰ دقیقه در ایستگاه شهید بهشتی شرکت واحد تبریز منتظر اتوبوس هستم و الان ساعت ۱۳ است و اتوبوس نیامده .هیچ توجیهی قابل قبول مسافران نیست .جانباز ۳۰% هستم شماره تماسم ۰۹۱۲۳۶۲۰۲۵۹ میتوانم بگویم عکس شیشه شیر را بزداشتن پشت میز نشاندن .وسلام مسیر خیابان حافظ
ناشناس
تاریخ : ۱۶ - مرداد - ۱۴۰۰سلام
چرا به ساعت هاب اتوبوس ۱۵۱ شهرک سفیر امید رسیدکی نمیکنید ؟
مردم از ساعت ۱۸ تا ۱۹ عصر معطل اتوبوس ماندند ؟همیشه این طور هست
۳تا اتوبوس رفت به اخرین ایستگاه ، اما حرکت نکردند
اما اتوبوس اخر که اومد سریع رسید و سوار کرد و خودش هم تعجب کرده بود که چرا اونا نیومدند؟
رضا
تاریخ : ۲۷ - تیر - ۱۴۰۰متن نظر شما:سلام وقت بخیر وخداقوت
از بابت تجمیع اتوبوس های۱۴۶ خیابان گلکار و۱۲۰شهید بهشتی مزاحم تان شده ودرخواست رسیده گی به این وضعیت که موجب سردرگمی اهالی از بابت مراجعه به بازار وبالعکس رادارم.
بزرگواران اصلا میخواهید یک کاری را بکنید نظرومشکلات اهالی برای شما حضرات هم مهم می باشد.۲مورد اتوبوس برای این محله بارمان۳۰دقیقه جابجایی از گلکار به بازار قبلا فعالدبود که به لطف وعنایت شما حضرات حذف واهالی دعاگویتان هستیم.
بخاطر الله تبارک وتعالی شهروندان را هم با دیده ی خانواده های محترمتان در این دوران کرونایی بنگرید.
والعاقبه خیرالمتقین.
یاعلی!
ناشناس
تاریخ : ۲۷ - تیر - ۱۴۰۰با سلام و وقت بخیر
چرا به تاخیرهای اتوبوس های زعفرانیه رسیدگی نمیشه؟ واقعا زمان و وقت مردم تلف میشه توی این گرما ! این چه وضعشه اخه ؟ نه نظارتی ! نه رسیدگی ! الان ایستگاه گلدشت منتظر هستیم که اتوبوسی که رفته از بالای زعفرانیه دور بزنه برگرده ، ۴۵ دقیقه س که اون بالامونده معلوم نیس چیکار میکنه ؟؟
یه نفر
تاریخ : ۲۱ - تیر - ۱۴۰۰سلام برا اوتو بوس های اخر امامیه ۱۰۴واقعا بازرسی بشن چهل دیفه هس صبر کردم نیومده والا پولار نیستیم ک تو این گرونی بخدا انصاف نیس انشالله خانواده خودتون تو همون سحتی قرار بگیرن شرمنده بشین
بخشی
تاریخ : ۲۹ - خرداد - ۱۴۰۰سلام
لطفا به اتوبوس های سهند فاز ۳ بیشتر نظارت داشته باشین اصلا سر وقت نمیان
از ساعت ۵۰؛۶منتطر بودیم تا ساعت۲۰؛۷ولی نیومد مجبور شدیم با تاکسی بریم که بخدا واسه یه کارگر صرف نمیکنه
ممنون میشم اگر رسیدگی کنین