برگزاری نشست مشترک مدیران شبکه سهند و باشگاه تراکتور
برگزاری نشست مشترک مدیران شبکه سهند و باشگاه تراکتور
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گفت: همکاران ما در گروه ورزش شبکه سهند با امکانات حداقلی، تمام تلاش خود را برای پوشش مناسب مسابقات لیگ انجام می‌دهند.

به گزارش عصرتبریز، مرتضی صفری در نشست مشترک مدیران صداوسیمای استان آذربایجان‌شرقی و باشگاه تراکتور، اظهار داشت: به یاری خدا و طبق قول شرکت طراح و سازنده واحد سیار جدید مرکز، با اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد تومان در بهمن ماه امسال آماده بهره‌برداری خواهد بود.

او گفت: کار طراحی و اجرای واحد سیار با دقت و وسواس بسیار بالا انجام می‌شود و به لحاظ کیفیت در حد نمونه‌های خارجی خواهد بود و با راه اندازی آن، دانش جدیدی در کشور در این حوزه ایجاد می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی افزود: پس از نامه مدیرعامل باشگاه تراکتور مبنی بر افزایش کیفیت پوشش مسابقات لیگ امسال، بعد از بررسی‌های لازم، هزینه بروزرسانی واحد سیار فعلی حدود ۲۰ میلیارد تومان برآورد شد که ما حاضریم با مشارکت صدا و سیما و باشگاه در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنیم، البته ما قول تامین ۵۰ درصد از این اعتبار را از سازمان صدا و سیما گرفته‌ایم.

صفری افزود: از تابستان سال ۹۸ با برگزاری مناقصه طراحی و ساخت واحد سیار فول اچ‌دی ۱۰ دوربینه وارد مرحله اجرایی شد، اما شیوع کرونا و افزایش قیمت دلار برنامه‌ریزی شرکت طرف قرارداد را با قدری تاخیر مواجه کرده است.

او گفت: با بروز کردن تجهیزات واحد سیار فعلی ظرف چند ماه آینده دو واحد سیار بروز خواهیم داشت که می‌توان به طور همزمان بازی دو تیم ماشین‌سازی و تراکتور را در صورت نیاز به طور همزمان پوشش دهیم.

صفری افزود: صدا و سیما و رسانه‌های استان همیشه یار دوازدهم تیم‌های ورزشی استان به ویژه باشگاه تراکتور هستند و امیدواریم با وجود ترکیب جدید و با تجربه مدیریت باشگاه، تعامل و همکاری صدا و سیما و باشگاه ارتقای چشمگیری داشته باشد چرا که تیم فوتبال تراکتور یک فرصت و ظرفیت مهم اجتماعی برای آذربایجان‌شرقی است.

محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور هم در این نشست گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی همیشه پیشتاز در حوزه فرهنگ و ادب و ورزش بوده است.

علیپور افزود: ارسال جواب نامه باشگاه تراکتور در سریع‌ترین زمان ممکن، از طرف صدا و سیما و اعلام آمادگی برای پوشش مناسب مسابقات و برگزاری این جلسه بسیار امیدوار کننده و نشانگر اراده جدی رسانه استانی برای ارتقای تعاملات فیمابین است.

او گفت: یکی از مشکلات عمده در کشور بحث عدم برخورد مناسب رسانه‌ای با موضوعات مختلف است که در این دوره تلاش می‌کنیم تعامل بالایی با رسانه‌ها داشته باشیم چرا که با تعامل و همکاری شایسته می‌توان به اهداف بلندمدت باشگاه دست پیدا کرد و آینده تیم را رقم زد.

علیپور گفت: با جان و دل انتقادات را می‌پذیرم چرا که اعتقاد دارم انتقادات باعث رشد و شکوفایی باشگاه خواهد بود و نیاز است ۲ نفر از باشگاه و ۲ نفر از صدا و سیما به طور جدی و مداوم پیگیر مسائل و مشکلات باشند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: قدمت چند دهه صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی نیاز به بروزرسانی تجهیزات آن را دوچندان کرده است.

او افزود: باشگاه تراکتور و صدا و سیما مکمل همدیگر هستند و وظیفه ایجاب می‌کند در کنار همکاران رسانه ملی بوده و نهایت تعامل و همکاری را باهم داشته باشیم و البته پیشنهاد تجهیز و مشارکت در بروزرسانی واحد سیار فعلی را به مالک باشگاه منعکس خواهیم کرد.