دوبله ترکی سریال یک مشت پر عقاب
دوبله ترکی سریال یک مشت پر عقاب

این سریال در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده و فیلم‌نامه آن را «فرهاد توحیدی» نوشته است.

عصر تبریز: یک مشت پرعقاب داستانی معمایی-جنایی است که با وقایعی چون جنبش تبریز،جمعه خونین ۱۷ شهریور،راهپیمایی،انقلاب ۵۷ و…پیوند دارد و داستان خانواده ای ۵ نفره از طبقه‌ای متوسط را روایت می‌کند که سرنوشت هرکدام از اعضای آن به نوعی با قسمتی از وقایع انقلاب گره می خورند. امیرحسین دانشور، پسرخانواده به عنوان افسروظیفه در پادگان عجب شیر در آذربایجان شرقی خدمت می‌کند که طی ماجرایی برای خونخواهی به تهران باز می گردد. پدر خانواده درگیر اعتصابات شرکت نفت شده و مهشید و ماهرخ، دختران خانواده دانشور تن به وقایع ناخواسته و دردناک می سپارند. داستان در قالبی معمایی / جنایی روایت می شود. انقلاب با وقایعی چون جنبش تبریز، جمعه خونین ۱۷ شهریور و راهپیمایی و … آغاز شده و در نهایت، جریان داستان در بستر انقلاب آرام گرفته و پایان می پذیرد.

فیلمنامه‌ی آن توسط فرهاد توحیدی نوشته شده است و به کارگردانی اصغر هاشمی و به تهیه کنندگی بهروز خوشرزم در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود.

این سریال در ۱۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده و فیلم‌نامه آن را «فرهاد توحیدی» نوشته است.

تهیه‌کننده این مجموعه «بهروز خوش رزم» است و بازیگرانی چون رضا کیانیان،حامد بهداد،علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی،هرمز هدایت،آهو خردمند،فریبا کامران،مهرداد ضیایی، اشکان خطیبی، احمد آقالو،غزل معصومی و هرمز هدایت در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.