منصوریان: به دنبال جذب علیرضا ابراهیمی هستیم
منصوریان: به دنبال جذب علیرضا ابراهیمی هستیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره نخستین بازی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش عصر تبریز، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال تراکتور  در نشست خبری قبل از دیدار تیم تراکتور مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد:  به مجتبی حسینی دوست خوبم در تیم نفت مسجد سلیمان  خوش‌آمد می‌گویم. تیم نفت مسجد سلیمان هواداران پر شوری دارد. امیدوارم میزبان خوبی باشیم و هر تیمی بیشتر تلاش می‌کند بتواند ۳ امتیاز را به دست بیاورد. تلاش ما این است تا بازیکنان  بتوانند تاکتیک‌های مدنظر را در زمین پیاده کنند.

مردم تبریز نهایت محبت را به من دارند

منصوریان بیان کرد: ۴۰ روز است که در تبریز هستم و در ابتدا  از هموطنان عزیزم در تبریز و ترک زبان‌ها تشکر می‌کنم. مردم تبریز نهایت محبت را به من دارند و از اطمینان آن‌ها ممنون هستم و از باشگاه تراکتور هم تشکر می‌کنم. هر کسی من را در خیابان تبریز می‌دید، دغدغه پیراهن شماره ۱۲ را داشت. این پیراهن متعلق به هوادار است.

شماره ۱۲ متعلق به هواداران است.

او  افزود: باشگاه تراکتور در سال ۹۷ مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه پیراهن شماره ۱۲ متعلق به هواداران است. من اینجا اعلام می‌کنم این پیراهن به هیچ عنوان دست نخواهد خورد. با میثم تیموری هم در این باره صحبت کرده‌ام. او پیراهن شماره ۱۴ سال گذشته را می پوشد.

تعویق مسابقات لیگ برتر اجتناب ناپذیر است

سرمربی تیم تراکتور درباره  تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: با سهیل مهدی در این باره صحبت کردم. این یک بحث اجتناب ناپذیر است و اصلا دست سازمان لیگ نیست. ما با توجه به اینکه با معضلی به نام کرونا در سطح جهان مواجه هستیم، از خداوند می‌خواهم خودش این بحران را حل کند.

اکنون بحث فیفادی یا ملی نیست

منصوریان بیان کرد: ما تجربه چند اتفاق را داریم و در سال‌های گذشته به علت فیفا دی و اردو‌های تیم ملی، مجبور بودیم یک الی ۲ ماه تیم‌  را آماده نگه داریم. اکنون بحث فیفادی یا ملی نیست که بخواهیم اعتراض کنیم، بحث سلامت جامعه است.

ما به دنبال جذب علیرضا ابراهیمی هستیم

او درباره  اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن جدید است، گفت: بله ما به دنبال علیرضا ابراهیمی هستیم. اگر بتوانیم با باشگاه گل‌گهر به توافق برسیم، این بازیکن را جذب خواهیم کرد. تا روز گذشته هم من منتظر پیمان بابایی بودم که گویا با تیم ماشین‌سازی قرارداد خود را تمدید کرده است. اعتقاد من این است که باید از خط عقب رو به جلو بیاییم. بحث دیگر هم این است که ما امروز اگر بتوانیم مجوز بازی حمید بوحمدان، هادی محمدی، واسعی و قنبری را بگیریم فردا با قدرت کامل داخل زمین می رویم. واسعی را به عنوان بازیکنی جذب کرده ایم که می‌تواند پله‌های ترقی را در تراکتور طی کند و تبدیل به یک فوق ستاره شود.