پک‌های زمستانی لباس گرم آماده توزیع میان کودکان کار
پک‌های زمستانی لباس گرم آماده توزیع میان کودکان کار
مدیرعامل انجمن خیریه فرزندان رحمت از آماده‌سازی پک‌های زمستانی لباس گرم ( کاپشن و پلیور ) برای توزیع میان کودکان کار و خیابانی خبر داد.

رامین نوابی در گفتگو با خبرنگار عصر اظهار داشت: در طرح جدید انجمن فرزندان رحمت تلاش می‌کنیم با تأمین مایحتاج عمومی کودکان اعم از پوشاک گرم در فصل زمستان، هیچ کودکی بیرون از خانه نماند.

او افزود: انجمن خیریه فرزندان رحمت آماده پذیرش و حمایت از تمام کودکانی است که به هر دلیلی بیرون مانده اند.

مدیرعامل انجمن خیریه فرزندان رحمت با اشاره به راه‌های ارتباطی انجمن برای پیشگیری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی عنوان داشت: گشت‌های مستمر مددکاری انجمن خیریه فرزندان رحمت به منظور ساماندهی کودکان کار و خیابانی در سطح شهر تردد دارند و در کنار آن شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه مورد خاصی از طریق شماره تلفن ۱۲۳ اورژانس اجتماعی و ۱۳۷ خدمات شهری به معرفی موارد پیش‌آمده بپردازند.

او اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل‌های تعریف شده، تمامی کودکان زیر ۱۶ سال، که در خیابان مشغول به کار بوده ویا به هر دلیلی بی خانمان باشد آماده پذیرش بصورت شبانه روزی میباشد وتحت حمایت مادی و معنوی انجمن فرزندان رحمت و تیم روانشناسی و مددکاری قرار می‌گیرند.

نوّابي خاطرنشان کرد: انجمن خیریه فرزندان رحمت تنها مرکز مجاز ساماندهی کودکان کار و خیابانی بصورت شبانه روزی در کشور و تنها مرکز مجاز ساماندهی کودکان کار در استان آذربایجان‌شرقی است.

انجمن خیریه فرزندان رحمت در سال ۱۳۸۹ با هدف مراكز نگهداري كودكان بي سرپرست و بد سرپرست و مركز ساماندهی کودکان كار و خیابانی تأسیس شده و در این راستا با همیاری جمعی از معتمدین شهر تبریز اقدام به ساماندهی کودكان آسيب در سطح شهر و استان کرده است.