آیا روی صحبت روحانی با تی تی ها بود؟
آیا روی صحبت روحانی با تی تی ها بود؟
اظهار نظر جنجالی رئیس جمهور کشورمان یک ابهام بزرگ به وجود آورده است.

به گزارش عصر تبریز، حسن روحانی صبح روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با توجه به شیوع کرونا، نسبت به تجمعات شکل گرفته انتقاد کرد و در بخشی از آن به انتقاد از شادی هواداران پس از پیروزی تیم فوتبال محبوبشان پرداخت.

او در این خصوص گفت:

تیم فوتبالی برنده شده، باید شب دو ساعت در خیابان باشیم ؟ خوشحالی کنیم ؟ دیدیم که روز های بعد آن استان چه وضعی پیدا کرد. وقتی یک حادثه ای رخ می دهد همان روز مشخص نمی شود. در خصوص کرونا بعد از دو هفته می بینید که مراجعه به بیمارستان زیاد می شود.

بعد از این اظهار نظر، این ابهام به وجود آمد که آیا منظور روحانی هواداران تراکتور بوده یا هواداران پرسپولیس؟ البته با توجه به اینکه روحانی در ادامه صحبت های خود از بد شدن وضعیت آن “استان” صحبت کرده به نظر می رسد که روی صحبت وی با تی تی ها بوده است. این در حالی است که در طول ماه های اخیر بسیاری از مراسمات اجتماعی بدون محدودیت انجام شده و رئیس جمهور کشورمان هیچ انتقاد و اظهار نظری در مورد آنها انجام نداده است!

لازم به ذکر است که هواداران تیم تراکتور پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی در تاریخ سیزدهم شهریور ماه سال جاری با حضور در خیابان های شهر تبریز تا پاسی از شب به شادی پرداختند. هواداران پرسپولیس نیز پس از کسب جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا چنین اقدام مشابهی را در تهران و برخی از شهرهای دیگر انجام دادند.