نیاز بزرگ تراکتور در شرایط کنونی
نیاز بزرگ تراکتور در شرایط کنونی
نیاز بزرگ تراکتور در شرایط کنونی فرصت دادن به کادر فنی است که تنها سه بازی را با این تیم بوده است.

به گزارش عصر تبریز، کسب تنها دو امتیاز از نه امتیاز ممکن تا هفته سوم لیگ برتر باعث شده تا تیم تراکتور در شرایط مطلوبی قرار نداشته باشد. شرایط حاکم بر باشگاه تراکتور در چند سال اخیر به گونه ای بوده که از همین حالا زمزمه هایی مبنی بر اعمال تغییرات در کادر فنی سرخ پوشان به گوش می رسد. این در حالی است که نبود ثبات روی نیمکت در این مدت همواره به تراکتور ضربه زده و جز در مقاطع کوتاه، حاصلی برای این باشگاه نداشته است.

علیرضا منصوریان در شرایطی هدایت تراکتور را بر عهده گرفت که این تیم چندین بازیکن شاخص خود را از دست داد و در نقل و انتقالات نیز عملکرد متوسطی داشت. این تیم در حال حاضر از نبود یک مهاجم ششدانگ رنج می برد و در بسیاری از خطوط نیز بازیکنان جدیدش آرام آرام در حال رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم با تیم هستند. این موضوع باعث شده تا صحبت در خصوص تغییر در شرایط فعلی را کامل پوچ و باطل بدانیم.

بی شک برای صحبت در خصوص تغییرات نیز زود است و باشگاه تراکتور و هواداران این تیم بایستی به کادر فنی جدیدشان فرصت دهند. در این چند سال اخیر همان گونه که اشاره شد، تغییر سرمربی دم دستی ترین اقدام مدیریت باشگاه تراکتور برای فرار از بحران بوده است. این تصمیم اما هیچ گاه در بلند مدت به سود تراکتور نبوده و باید دید که آیا این بار تجربه گذشته می تواند تصمیم مدیریت تراکتور را منطقی تر کند یا خیر؟