یکه‌تازی مقتدرانه در نظرسنجی AFC؛ نصف آرا برای تراکتور (عکس)
یکه‌تازی مقتدرانه در نظرسنجی AFC؛ نصف آرا برای تراکتور (عکس)
تراکتور در آستانه یک موفقیت دیگر در آسیا قرار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، کنفدراسیون فوتبال آسیا که پس از پایان لیگ قهرمانان و در میان تعطیلی مسابقات ملی، با کاهش شدید بازدید وبسایت خود مواجه شده، در چند سری نظرسنجی از کاربران خود خواسته تا پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا را مشخص کنند. رویه نظرخواهی به این شکل بوده که هر منطقه (غرب، مرکز، شرق، جنوب) دو تیم منتخب به مرحله نهایی راه پیدا کردند و حالا از بین این ۸ تیم دوباره کاربران می‌توانند پرطرفدارترین تیم آسیا را انتخاب کنند.

نکته جالب این است که از منطقه غرب آسیا تیم‌هایی چون الهلال، النصر، الاتحاد، السد و… به دلیل عدم مشارکت هوادارانشان به مرحله نهایی صعود نکردند تا نماینده اردن و سوریه نماینده غرب آسیا باشند. در آسیای مرکزی هم غیبت تیم هایی چون استقلال، پاختاکور و… جالب توجه است و نام پرسپولیس و تراکتور دو باشگاه سرخپوش ایرانی دیده می‌شود.

این نظرسنجی فردا به پایان خواهد رسید اما از الان می توان نتیجه آن را بدون احتمال خطا پیش بینی کرد چرا که نصف آرا را تیم تراکتور به خود اختصاص داده و با اقتدار در صدر این نظرسنجی حضور دارد. تراکتور با ۴۹ درصد آرا در این نظرسنجی اول است و پرسپولیس با ۲۴ درصد آرا در رده دوم ایستاده است. نتیجه نظرسنجی یاد شده را به طور کامل در تصویر زیر مشاهده کنید: