به گزارش عصرتبریز، سعید حاجیزاده با بیان این مطلب افزود: با تشکیل قرارگاههای عملیاتی در شهرداری تبریز که در دو حوزه ارشادی و اعمال محدودیت انجام وظیفه میکردند، اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز بر حسب وظایف ذاتی محول شده، با همکاری مناطق ۱۰ گانه اقدامات مختلفی در سطح شهر اجرا کرد.
او با اشاره به چهار هزارو ۶۰۰ مترمربع فضاسازی با مضمون ارشادی مقابله با شیوع کرونا در سطح شهر، گفت: این فضاسازیها با همکاری امور ارتباطات مناطق ۱۰ گانه در قالب نصب ۴۳۴ تخته بنر به منظور رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی از سوی شهروندان انجام یافته است.
حاجیزاده بیان کرد: همچنین همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی که از ۲۰ آبان آغاز شده، ۱۶ هزار و ۸۸۰ نفر ساعت در قالب اکیپهای صوتی با همکاری معاونت خدمات شهری، در کلیه مناطق فعال شده و نسبت به انتقال پیامهای آگاهیبخش اقدام کردند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیتهای کرونایی در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: واحدهای ارتباطات مناطق شهرداری تبریز با همکاری اداره کل ارتباطات، همزمان با اعمال محدودیتهای کرونایی اقدام به تهیه و تولید و پخش سه هزار و ۲۳۱ مورد کلیپ، موشنگرافی، کپشن آموزشی، پوستر و … در فضای مجازی کردند که شایسته قدردانی است.
او خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۳۵۰ مورد پلاکارد، بیلبورد و استند با مضامین ارشادی و آموزشی در خصوص بیماری کرونا در سطح شهر نصب شده است.