خانه کاراته آذربایجان‌شرقی افتتاح شد
خانه کاراته آذربایجان‌شرقی افتتاح شد
خانه کاراته آذربایجان‌شرقی طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در تبریز افتتاح شد.

به گزارش عصرتبریز، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح خانه کاراته استان، کاراته را یکی از رشته‌های ورزشی ریشه‌دار در تبریز و استان دانست و اظهار داشت: پیشکسوتان و قهرمانان بسیاری از این رشته ورزشی در سطح استان داریم که با تعاملی که بین ورزشکاران این رشته در استان سراغ دارم، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد روزهای خوب و ورزشکاران مطرح کاراته استان خواهیم بود.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز نیز از روند بازسازی محوطه مجموعه ورزشی تختی تبریز بازدید کرد و گفت: سنگ‌فرش کردن محوطه این ورزشگاه با استفاده از سنگ‌های موجود در معادن استان، می‌تواند اصالت و قدمت این مجموعه و هم‌چنین سنگ‌های معدنی به کار رفته در آن را به رخ بکشد.

سعید نیکوخصلت سرپرست هیات کاراته آذربایجان‌شرقی و عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم که در آیین افتتاح خانه کاراته استان حضور داشت، از درخشش دوباره کاراته کاران استان در مسابقات مختلف ابراز امیدواری کرد و نوید روزهای خوبی را برای کاراته داد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، در حاشیه این افتتاح، مهدوی از محمد عطاپور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز جهت فعالیت در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز تجلیل کرد.