تدوام حمایت‌های شهرداری از احداث بیمارستان کودکان مردانی‌آذر
تدوام حمایت‌های شهرداری از احداث بیمارستان کودکان مردانی‌آذر
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز همچنان از احداث بیمارستان کودکان مردانی‌آذر در شهرک خاوران حمایت کرده و تا حد توان در کنار بانی احداث این مجموعه است.

به گزارش عصرتبریز، ایرج شهین‌باهر ظهر امروز در بازدید از بیمارستان کودکان زهرا مردانی‌آذر در تبریز، اظهار داشت: پروژه بیمارستان کودکان زهرا مردانی‌آذر در کل ایران بی‌نظیر بوده است و مجموعه‌ای برای درمان تمامی بیماری‌های کودکان است که علاوه بر شمال‌غرب کشور، کشورها ی مجاور همسایه را نیز می تواند تحت پوشش قرار دهد.

او افزود: افتخار می‌کنیم در شهری زندگی کرده و مسئولیت داریم که بزرگمردانی چون حاج آقا مردانی‌آذر، تمام زندگی خود را با عشق و علاقه صرف کمک و یاری به مردم و کودکان می‌کنند.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های ما در قبال اقدامات خیر بزرگواری چون حاج‌آقا مردانی‌آذر که افتخار کشور هستند، ذره‌ای ناچیز است، چرا که وی از اموال و دارایی خود برای خداوند و خلق الله هزینه می‌کنند.

او با اشاره به تداوم حمایت‌های مدیریت شهری از احداث این بیمارستان اعلام کرد: شهرداری تبریز هر چه در توان دارد، برای راه‌اندازی سریع این بیمارستان به کار خواهد بست.

شهین‌باهر تأکید کرد: امیدواریم که با راه‌اندازی این بیمارستان شهروندان و هموطنان ما از این مرکز بهره‌مند شده و در کمترین زمان ممکن با مطلوب‌ترین خدمات، سلامتی خود را بدست آورند.