تمامی نیروهای خدمات شهری تبریز در آماده‌باش کامل
تمامی نیروهای خدمات شهری تبریز در آماده‌باش کامل
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با اشاره به بارش برف سنگین در سطح شهر بر آماده‌باش کامل تمامی نیروها و تجهیزات زمستانی مناطق ۱۰گانه شهرداری تاکید کرد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش محسوس دمای هوا در شب پیش‌رو، تمامی نیروهای خدمات شهری و همچنین تجهیزات زمستانی مناطق دهگانه به صورت آماده‌باش خواهند بود.

وی افزود: استقرار نیروها و ماشین‌آلات در مناطق تعیین شده برای برف‌روبی و پاکسازی معابر در زمان بارش برف ضروری است و این نیروها به محض بارش برف نسبت به پاکسازی خیابان‌ها و برف‌روبی و همچنین محلول‌پاشی اقدام خواهند کرد.

قربانیان با درخواست از شهروندان برای عدم تردد غیر ضروری در زمان بارش برف، اظهار داشت: احتمال وقوع تصادفات رانندگی به دلیل لغزندگی خیابان‌ها در مواقع بارش برف و افت شدید هوا بسیار بالا می‌رود به همین منظور و از شهروندان درخواست داریم از ترددهای غیر ضروری در زمان بارش برف خودداری کنند تا نیروهای خدماتی به سهولت نسبت به برف‌روبی و بازگشایی معابر اقدام نمایند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان تاکید کرد: باید تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی اعم از محلول‌پاش‌ها، نمک‌پاش‌ها، برف‌روب‌ها و گریدرها در کلیه مناطق بخصوص در محل‌هایی که احتمال راه‌بندان و مشکلات وجود دارد استقرار یابند تا شاهد ایجاد مشکلات نباشیم.