الگوی خوب مدیریتی ایران در مبارزه با بیماری کرونا
الگوی خوب مدیریتی ایران در مبارزه با بیماری کرونا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مدیریتی ایران در بحث کرونا، در بسیاری از کشورهای مختلف نیز به اجرا درآمد.

به گزارش عصرتبریز، علیار راستگو در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر استان، اظهار کرد: همانطور که در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمهیدات لازم انجام شد، در خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که خوشبختانه در سطح استان کرونا به بهترین نحو مدیریت شده است، گفت: الگوی مدیریتی ایران در بحث کرونا، در بسیاری از کشورهای مختلف نیز به اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه سه سیاست در دنیا برای مقابله با کرونا مطرح بود که ایران، مهم‌ترین سیاست را طراحی کرد و با موفقیت در این زمینه، مورد توجه سایر کشورها قرار گرفت، افزود: براساس سیاست ایران، بین معیشت و کرونا تعادل برقرار شد و زمانی که کرونا افزایش یافت، محدودیت‌ها نیز افزایش یافت.

وی از کاهش آمار فوتی‌های کرونا در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان تنها سه نفر فوتی به ثبت رسیده و این در حالی است که دو ماه پیش تعداد بستری‌ها ۱۷۰۰ نفر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیت در شرایط تحریم بسیار سخت است، به ویژه اگر این فعالیت از نوع تولید و صادرات باشد.

وی با بیان این‌که صادرات، تنفس گاه واحدهای صنعتی است، گفت: البته کیفیت و قیمت نیز بسیار مهم بوده، اما اگر صادرات نباشد، ارزآوری نیز اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: کارآفرینان و تولیدکنندگان توانمند و با استعداد بسیاری در استان وجود دارد که به فعالیت آنان در شرایط تحریمی و کرونایی، افتخار می‌کنیم.

راستگو خاطرنشان کرد: کمترین آلودگی بیماری کرونا مربوط به واحدهای صنعتی بود و این امر نشان می‌دهد که تمامی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی رعایت شده است.