فرصت طلایی ماشین برای فرار بزرگ
فرصت طلایی ماشین برای فرار بزرگ
شاگردان پاشازاده فرصتی طلایی برای فرار از قعر جدول دارند.

به گزارش عصرتبریز، تیم ماشین‌سازی تبریز فردا از ساعت ۱۷:۳۰ میهمان ذوب‌آهن در اصفهان خواهد بود. این دیدار را باید فینال زودهنگام قعرنشین‌های لیگ برتر بنامیم، دیداری که نتیجه آن می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد.

با توجه به نزدیکی امتیازات تیم‌ها در لیگ بیستم، نبردهای رودرو میان تیم‌هایی که در جدول امتیازات نزدیکی باهم دارند، بسیار تعیین‌کننده است. در حال حاضر ماشین‌سازی با ۹ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و ذوب‌آهن با ۱۱ امتیاز چهاردهم است.

شاگردان پاشازاده در بازی فردا این فرصت را دارند که با کسب سه امتیاز بعد از مدت‌ها از قعر جدول فاصله گرفته و حداقل یک رده صعود کنند. البته آنها در صورت کسب پیروزی می‌توانند دو رده هم صعود کنند به شرط این که نساجی مقابل تراکتور به پیروزی نرسد.

ماشین‌سازی در هفته اول لیگ بیستم با متحمل شدن شکست سه بر صفر مقابل شهرخودرو، در رتبه شانزدهم قرار گرفت. رتبه این تیم طی هفته‌های اول تا چهارم بین شانزده تا چهارده در نوسان بود تا اینکه از هفته پنجم تا به امروز، شاهد حضور ماشین‌سازی در قعر جدول هستیم.

ماشین‌سازی در اوایل فصل به دلیل کسب نتایج ضعیف با بیاتلو قطع همکاری کرد. سعید اخباری به عنوان جانشین بیاتلو تا پایان نیم‌فصل حضور داشت اما نتوانست شرایط تیم را تغییر دهد و ماشین در نیم‌فصل دوم با هدایت پاشازاده وارد مسابقات شد. این تیم هفته گذشته در حالی که تا دقایق پایانی از شهرخودرو پیش بود با گل دقیقه ۹۰ تقی‌پور، سه امتیازی ارزشمند را در خانه از دست داد.

لازم به ذکر است که دیدار رفت دو تیم در تبریز با نتیجه یک بر یک به پایان رسیده بود. دیداری که با اخراج حسین‌زاده در دقیقه اول بازی از ذوب‌آهن، به شدت جنجالی شده و اعتراض شدید باشگاه ذوب‌آهن و رحمان رضایی را به همراه داشت.