افتتاح ۴۳ مین پارک محله‌ای در تبریز
افتتاح ۴۳ مین پارک محله‌ای در تبریز
شهردار تبریز گفت: سه پروژه مهم شهری شامل دو پارک محله‌ای صائب و ملا محمد فضولی و محوطه‌سازی ورزشگاه قدیمی باغشمال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش عصرتبریز، ایرج شهین‌باهر عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح همزمان این طرح‌ها، اظهار داشت: مسئله‌ای که برای ما مهم و ارزشمند است، احداث ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین بخش جنوبی شهر به نام ملا محمد فضولی است.

او افزود: احداث چنین فضایی مورد نیاز منطقه بوده و در بخش حاشیه‌نشین جنوب شهر نیز نیازمند توسعه فضای سبز با کاربرهای مختلف هستیم.

شهردار تبریز با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله‌ای اظهار کرد: فضاهای ورزشی و تفریحی و فضای سبزی که در این محل احداث شده است، مورد استقبال اهالی گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.

او اضافه کرد: امیدواریم که با احداث پارک‌های محله‌ای در سطح مناطق ۱۰گانه شهرداری، شاهد احیای بخشی از باغ‌شهر تاریخی تبریز باشیم.

شهین‌باهر خاطرنشان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری تاکنون ۴۳ پارک محله‌ای احداث و تحویل شهروندان شده است که تلاش داریم تا پایان دوره این عدد را به ۶۰ پارک محله‌ای رسانده و بخشی از خدمات محله‌ای را در شهر تکمیل کنیم.