اجرای ۱۰ هزار مترمربع کفپوش بتنی در محوطه ایستگاه میدان کهن
اجرای ۱۰ هزار مترمربع کفپوش بتنی در محوطه ایستگاه میدان کهن
مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: به منظور ساماندهی و محوطه‌سازی ایستگاه میدان کهن مجموعه بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع کفپوش بتنی پیش ساخته انجام شده است.

به گزارش شهریار، مصطفی مولوی در حاشیه آیین افتتاح ساماندهی و محوطه‌سازی این ایستگاه اظهار کرد: این پروژه بنا به طرح مصوب شهرداری در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۷۰ متر مربع و با هزینه کرده ۱۵ میلیارد تومان عملیاتی شده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه با اشاره به اتمام عملیات عمرانی ساخت و ساز در ایستگاه ۱۲ خط یک متروی تبریز در هفتم شهریور ماه سال ۱۳۹۸ گفت: با تلاش تمامی همکاران شهریور ماه سال ۹۸ عملیات عمرانی در ایستگاه ۱۲ خط یک مترو به پایان رسید و در سال ۹۹ بنا به دستور شهرداری تبریز مسئولیت ساماندهی و محوطه‌سازی محوطه این ایستگاه نیز بر عهده سازمان قطار شهری تبریز قرار گرفت و ما تلاش کردیم در کمترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی و محوطه‌سازی اقدام کنیم.

وی ضمن تقدیر از بازاریان و کسبه این منطقه گفت: کسبه این منطقه سال‌ها با صبر و حوصله سازمان قطار شهری را برای تحقق پروژه بزرگ‌مترو تبریز همراهی کردند و ما قدردان حمایت این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به جزئیات اجرایی این پروژه گفت: به منظور اجرای این پروژه بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ متر کانال‌کشی و جدول‌کشی انجام شده است، همچنین ۲۵۴ متر کانال بتنی و ۸۹۰ متر مربع سنگ در ضخامت‌های چهار و نیم سانتی‌متری اجرا شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ایستگاه دوازده خط یک مترو تبریز گفت: باتوجه به اینکه این ایستگاه در آینده به عنوان محل اتصال خطوط ۱، ۲ و ۳ مترو تبریز نقش ویژه‌ای در بحث‌های ترافیکی این منطقه خواهد داشت بدون شک این پیاده‌راه می‌تواند نقش بسزایی در تسهیل استفاده همشهریان از خدمات مترو داشته باشد.