از این ترفندها برای یادگیری سریعتر زبان استفاده کن
از این ترفندها برای یادگیری سریعتر زبان استفاده کن
هر هفته، من ایمیل‌های زیادی درباره دریافت می‌کنم که به طور معمول محتوای ایمیل‌ها این است که افراد می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند زبان انگلیسی را در دو الی سه ماه کاملا مسلط و روان صحبت کنند.

به گزارش عصرتبریز، هر هفته، من ایمیل‌های زیادی درباره این موضوع دریافت می‌کنم. به طور معمول محتوای ایمیل‌ها این است که افراد می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند زبان انگلیسی را در دو الی سه ماه کاملا مسلط و روان صحبت کنند. معمولا آن‌ها عجله دارند چرا که به زودی آن‌ها یک امتحان یا مصاحبه مهمی دارند.

از این ترفندها برای یادگیری سریعتر زبان استفاده کن

علاقه‌مندی به زبان انگلیسی

اولین و مهمترین چیزی که شما نیاز دارید تا به این هدف دست یابید هیجان و شور و شوق باور نکردنی است. شما باید قدرت هیجانی غیر قابل باوری داشته باشید تا خیلی سریع یاد بگیرید. ( چرا؟ ) شما باید ۸ الی ۱۴ ساعت در روز انگلیسی بخوانید و شما باید برای هر ساعت آن هوشیار، علاقه‌مند و پرانرژی باشید.

برای بهبود سرعت پیشروی‌تان، شما باید به خودتان هیجان تزریق کنید. آموزش زبان انگلیسی، باید تمام فکر و ذهن شما را پر کند. شما باید عاشق و فوق‌العاده مشتاق به یادگیری زبان انگلیسی باشید. یادتان باشد علاقه ۸۰ درصد موفقیت است و روش تنها ۲۰ درصد آن را تشکیل می‌دهد.

چرا زبان انگلیسی رو در خانه یاد بگیریم؟

اگر میخواین سطح زبان انگلیسی خودتون رو به سرعت بالا ببرین، باید وقتتون رو طوری تنظیم کنین که به صورت منظم مطالعه داشته باشین و با زبان انگلیسی ارتباط بیشتری برقرار کنین. این مسئله برای اکثر علاقه‌مندان به یادگیری زبان یک مشکل جدی محسوب می‌شه. چرا که تعهدات کاری، خانوادگی و اجتماعی معمولاً وقت مطالعه رو از ما می‌گیرن. شاید براتون پیش اومده باشه که به خاطر کار زیاد و مشکلات، مجبور شده باشین کلاس زبان خودتون رو کنسل کنین و از درس‌های مهم عقب بمونین. شکی نیست که همین موضوع انگیزه و پیشرفت شما رو کاهش میده و بعد از مدتی از یادگیری زبان دلسرد میشین. یادگیری زبان در خانه به شما اجازه میده تا انعطاف بیشتری در زمان‌بندی و برنامه‌ریزی داشته باشین و مهارت‌های مورد نیاز رو به سرعت تقویت کنین. البته یادگیری در آموزشگاه‌های زبان هم مزایای خاص خودش رو داره.

از این ترفندها برای یادگیری سریعتر زبان استفاده کن

۳ دلیل مهم برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه

۱- زمان

دیگه مجبور نیستین ساعت‌ها وقت تون رو در ترافیک و رفت و آمد به کلاس هدر بدین. وقت طلاست، و همین صرفه‌جویی در وقت میتونه برای مطالعه و تقویت زبان استفاده بشه. بخصوص با کمک اپلیکیشن‌های اموزش زبان

۲-دسترسی

تمام چیزهایی که لازم دارین دم دست‌تون هست. میتونین به راحتی کتابخونه انگلیسی خودتون رو با منابع آنلاین و کتاب‌های موجود ایجاد کنین و هر زمان یک ساعت وقت خالی داشتین، به مطالعه بپردازین. همین دسترسی آسون به شما کمک میکنه تا به بهترین نحو از زمان استفاده کنین. اگر هم فکر میکنین به معلم نیاز دارین، این روزها پیدا کردن معلم خصوصی اصلاً کار سختی نیست.

۳-راحتی

میتونین در آرامش کامل، روی مبل راحتی لم بدین و با روش‌های انفعالی، مثل گوش دادن به موسیقی انگلیسی یا تماشای فیلم و سریال، یادگیری زبان انگلیسی رو سرعت بدین. تحقیقات نشون داده که یادگیری و استفاده از زبان در خانه سرعت بیشتری به تسلط زبان‌آموزها می‌بخشه.

محتوای این تبلیغات توسط سفارش‌دهنده تهیه شده است.