طلسم استقلال پابرجا ماند
طلسم استقلال پابرجا ماند
استقلال با تک گل ارسلان مطهری موفق به شکست دادن تراکتور شد.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور لیگ بیست و یکم را با پنجره بسته و شکست ۴-۱ مقابل گل گهر شروع کرد. این تیم در شرایطی که در هفته دوم می‌توانست با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی از بازیکنان جدیدش هم استفاده کند با سه گل از سد صنعت نفت گذشت تا با روحیه بالا به مصاف استقلال در هفته سوم برود.

تراکتور امروز از ساعت ۱۸ امروز در چارچوب هفته سوم میهمان استقلالی بود که با هدایت مجیدی در هر دو دیدار خود پیروز شده بود. نیمه اول تقابل دو تیم گلی به همراه نداشت اما استقلال روی تعویض طلایی مجیدی در شروع نیمه دوم به گل رسید.

در نهمین دقیقه از نیمه دوم کرنر ارسالی مهدی مهدی‌پور به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن با ضربه‌ای زلاتانی به توپ ارتفاع داد که در دهانه دروازه، این ارسان مطهری بود که ضربه سری دیدنی و در شرایطی کاملا دشوار، گل نخست بازی را وارد دروازه اخباری کرد.

در حالی که تراکتور در تلاش بود که گل تساوی را به ثمر برساند، وریا غفوری در دقیقه ۷۰ یک ضربه پنالتی برای استقلال به دست آورد. ضربه کاپیتان استقلال به وسط دروازه در حالی که اخباری جهت را اشتباه رفته بود به تیرک برخورد کرد تا شانس تراکتور برای جبران زنده بماند. در ادامه کار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا استقلال برتری یک بر صفر مقابل تراکتور به شکست‌ناپذیری خود در برابر این تیم ادامه دهد.