استفاده از افراد پاکدست در ادارات یک ضرورت است
استفاده از افراد پاکدست در ادارات یک ضرورت است
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در کنار نظارت دقیق بر عملکرد ادارات، استفاده از افراد پاکدست باید جدی گرفته شود تا نگرانی از بابت تخلفات اداری از بین رود.

به گزارش عصرتبریز، عابدین خرم در دیدار اعضای شورای قضائی استان با وی، با اشاره به اهداف عدالت‌محوری، مردم‌داری و فسادستیزی در دولت سیزدهم، نقش قوه قضائیه را در تحقق این اهداف مهم و راهبردی برشمرد و بر هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضائی استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های برجسته دستگاه قضا، مایه خیر و برکت و امیدواری مردم شده است، افزود: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، شاهد پویایی و رشد روزافزون سیستم قضائی کشور بودیم و در دوره جدید هم این وضعیت ارتقا یافته است.

خرم، تحقق شعارهای اصلی دولت مبنی بر عدالت‌محوری، مردم‌داری و فسادستیزی را درگرو هماهنگی و هم‌افزایی همه بخش‌های کشور دانست و گفت: قوه قضائیه در این خصوص یکی از نقش‌های اصلی را دارد و امیدواریم ثمره این همکاری و همدلی، افزایش اعتماد ملی و سرمایه اجتماعی و رشد اقتصادی باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دستگاه قضائی استان بویژه در بحث حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حمایت از بخش صنعت و تولید، گفت: وضعیت دستگاه قضائی استان همواره رو به رشد و ارتقاست و مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان هم برای تداوم این جهاد عظیم در کنار مسئولان قضائی خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به حضور فعال دستگاه‌های نظارتی در استان، گفت: در کنار نظارت دقیق بر عملکرد ادارات، استفاده از افراد پاکدست باید جدی گرفته شود تا نگرانی از بابت تخلفات اداری نداشته باشیم.

خرم، تقویت فضای اعتماد بین قوای کشور را نقطه عزیمت تحقق اهداف متعالی نظام دانست و گفت: با همراهی و همدلی دستگاه‌های اجرایی و قضائی، بسیاری از مشکلات قابل حل است.