هدف مان کمک به اقتصاد باشگاه است
هدف مان کمک به اقتصاد باشگاه است
سرمربی پایه های تراکتور معتقد است که سرمایه گذاری در تیم های پایه سودی چند برابر برای باشگاه دارد.

به گزارش عصرتبریز، حیدر جعفری، سرمربی تیم امید تراکتور در مورد حرف و حدیث های اخیر در مورد مشکلات تیمش گفت: صحبت هایی که انجام دادم حرف دلم بود چرا که می خواهم تیم های پایه تراکتور همان توجهی را متوجه خود ببیند که در تیم های پایه سایر باشگاه ها شاهد هستیم. فاصله بین تیم پایه و بزرگسالان باید منطقی باشد. تیم ما سال گذشته به مقام دوم کشور دست یافت و انتظارات از آن بالاست. سال گذشته با توجه به پنجره بسته نقل و انتقالاتی، بالای ده بازیکن از تیم امید به تیم بزرگسالان تزریق شد و این بازیکنان هم در لیگ هم در آسیا به میدان رفتند. همین موضوع باعث شده تا دیدها نسبت به تیم ما متفاوت تر باشد.

او ادامه داد: این گونه نیست که باشگاه به مسائل تیم امید رسیدگی نمی کند ولی بهتر است که این توجهات یک مقدار بیشتر شود. این تیم مثل تیم بزرگسالان، تحت مالکیت آقای زنوزی است و هر چقدر که نتایج خوبی کسب کند قطعا اعتبار ایشان که در ورزش کشور بالاست، بالاتر خواهد رفت. به همین دلیل تلاش ما این است که با پرورش استعدادها به اقتصاد باشگاه هم کمک کنیم؛ نفراتی هم که قرارداد دارند با مبالغی بسیار جزئی آمده اند بازی می کنند. این به یک نگاه ویژه از سوی مدیریت باشگاه نیاز دارد و صحبت هایی که من انجام می دهم به خاطر منافع تیم است و شخصی نیست. با توجه به این بازیکنان که همین الان هم پیشنهادات خوبی دارند از نظر مالی هم می توانیم خیلی کمک حال باشگاه باشیم.

سرمربی تیم امید تراکتور تاکید کرد: هر چقدر برای تیم های پایه هزینه شود قطعا نتیجه آن چندین برابر خواهد بود. همان طور که دیدید سال گذشته نایب قهرمان شدیم و به دنبال این هستیم که به عنوان تیم دوم تراکتور، همواره درخشان ظاهر شویم. صحبت هایمان در این خصوص بود و به دنبال این هستیم که به تیم امید تراکتور بیشتر بها داده شود و به امید خدا بتوانیم این بار به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. هدف هم فقط دردل بود و می خواهیم که تیم امید هم دیده شود. بعد از اینکه آقای زنوزی تیم را تحویل گرفتند، تیم امید اولین تیم پایه بود که به مقام دست یافت و ۱۰ بازیکن هم در اختیار تیم بزرگسالان گذاشت. انتظارمان هم این است که الان به تیم ما هم توجه شود چون تیم ما استعداد زیادی دارد. همین الان هم بالای ۱۰ بازیکن داریم که می توانند در تیم بزرگسالان بازی کنند ولی برای پرورش آنها نیاز به وقت، سرمایه گذاری و امکانات است. ما هم به عنوان مربی باید تلاش خودمان را بکنیم تا بتوانیم به هدف مان برسیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که شرایط فنی تیمش در فصل جاری چگونه است گفت: زمانی که دوباره در این تیم حضور پیدا کردم هدفم فقط کسب عنوان قهرمانی بود. این گونه نیست که یک بار نایب قهرمان شدیم و کار تمام شد. اسم تراکتور، اسم آقای زنوزی و اسم آذربایجان روی این تیم است و باید برای موفقیت آن تلاش کنیم. ما ۱۷ بازیکن داشتیم که روی آن حساب باز کرده و کار را شروع کردیم. نفراتی که در تیم بزرگسالان هستند و بازی می کنند، حضورشان در تیم امید اصلا درست نیست ولی حداقل انتظار داریم بازیکنانی که ذخیره هستند و جزو تعویضی ها هم نیستند، در تیم امید حضور یافته و بازی کنند تا برای حضور در تیم بزرگسالان میدان دیده و آماده شوند. اصل هدف تیم بزرگسالان است و انشالله که بتوانیم بازهم به این تیم کمک کنیم. اگر بازیکنانمان را در اختیار داشته باشیم قطعا قهرمانی دور از دسترس نیست.