۶۵۰ متر از مسیر خیابان استاد شهریار پیاده‌راه می‌شود
۶۵۰ متر از مسیر خیابان استاد شهریار پیاده‌راه می‌شود
شهردار منطقه ۱ تبریز از اجرای ۶۵۰ متر پیاده‌راه در مسیر خیابان استاد شهریار و جایگزینی طرح انسان‌محور به خودرومحور خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، اکبر پورخردمند در بازدید از روند اجرائی پروژه پیاده‌راه خیابان استاد شهریار ولیعصر (عج) بیان داشت: پیاده‌راه ولی‌عصر (عج) تبریز از خیابان کریم‌خان به سمت شمال آغاز و بعد از مرکز خرید میلاد در(فلکه بزرگ) در ابتدای فلکه رازی در وضعیت فعلی و حال حاضر تمام می‌شود و در امتداد این پروژه هم‌اکنون با طرح جدید و زیبا پیاده‌راه به سمت تقاطع پروین اعتصامی شروع شده که امسال این قطعه به طول ۲۳۰ به اتمام می‌رسد و قطعه بعدی از تقاطع پروین اعتصامی به‌طرف پارک یاس و مدرسه آزادگان به طول ۴۳۰ متر تداوم خواهد داشت.

وی افزود: عرض پیاده‌راه موجود ۲۰ متر است و با اجرای پیاده‌راه‌سازی ۶ متر عرض برای سواره باقی مانده و ۱۴ متر یعنی در هر ۲ طرف سواره‌رو و به عرض ۷ متر برای پیاده‌رو و به‌منظور کف‌سازی فضای سبز، جوب آب و مبلمان شهری اختصاص خواهد یافت.

پورخردمند تصریح کرد: با اتمام این پروژه «انسان‌محور» به جایگزینی «خودرومحور» به زیبائی این قسمت از شهر افزوده خواهد شد و شهروندان برای گذران لحاظات ایمن و آرام می‌توانند در این محدوده به راحتی پیاده‌روی کنند.