احداث دریاچه مصنوعی در پارک یادگار امام (ره) امکان‌سنجی می‌شود
احداث دریاچه مصنوعی در پارک یادگار امام (ره) امکان‌سنجی می‌شود
سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز با تأکید بر تجهیز و نوسازی امکانات پارک‌های یادگار امام خمینی(ره) و مشروطه، از امکان‌سنجی احداث دریاچه و رودخانه مصنوعی در فاز ۲ پارک یادگار امام (ره) خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، یعقوب وحیدکیا طی بازدیدی از پارک‌ها و فضای سبز سطح حوزه استحفاظی منطقه ۳، گفت: پارک یادگار امام خمینی (ره) فرصت و امکان مناسبی برای گسترش و توسعه دارد.

وی پارک یادگار امام (ره) را مستعد توسعه دانست و افزود: اراضی خالی این پارک تکمیل و به فضای قبلی پارک اضافه می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه ۳ ضمن دستور بازسازی و نوسازی آب‌نمای بزرگ موجود در داخل پارک یادگار امام (ره)، اظهار کرد: احداث دریاچه و رودخانه مصنوعی در پارک امکان‌سنجی می‌شود و در صورت نتایج مثبت امکان‌سنجی، نسبت به احداث دریاچه یا رودخانه مصنوعی اقدام خواهد شد.

وی از عملیات‌ عمرانی مورد نیاز در پارک به ساماندهی و ایمن‌سازی بیش از پیش ترانشه، تکمیل و بازسازی مسیرهای دسترسی، ایجاد ظرفیت بیشتر و مناسب‌سازی پارکینگ و ایجاد محل مناسب جهت برگزاری ورزش‌های همگانی برای استفاده شهروندان اشاره کرد.

وحیدکیا همچنین پس از بازدید از پارک مشروطه نیز گفت: باید اقداماتی از جمله ایجاد راه‌های دسترسی آسان برای حضور شهروندان، تکمیل نواقصات موجود، بهسازی و نوسازی فضای ورزشی روباز ورزش‌های هوازی، تجهیز و نوسازی امکانات محل بازی کودکان و تکمیل و مرمت چراغ‌های روشنایی انجام گیرد، تا موقعیت و امکان و رغبت استفاده بیشتر برای شهروندان از این پارک فراهم شود.