تلاش برای رفع مشکلات حوزه علمیه ثامن‌الحجج بنیاد خیریه مصلی
تلاش برای رفع مشکلات حوزه علمیه ثامن‌الحجج بنیاد خیریه مصلی
شهردار منطقه ۳ تبریز از حوزه علمیه ثامن الحجج بنیاد خیریه مصلی امام خمینی(ره) واقع در زمین سابق پادگان ارتش در ضلع جنوبی خیابان آزادی بازدید کرده و از اهتمام برای حل مشکلات این مجموعه خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، یعقوب وحیدکیا از عملیات عمرانی احداث ساختمان‌های حوزه علمیه ثامن الحجج بنیاد خیریه مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

در بازدید شهردار منطقه ۳ از عملیات عمرانی حوزه، دادخواه نماینده مدیریت حوزه مسائل و مشکلات‌شان در ارتباط با شهرداری مطرح کرد و خواستار همکاری بیش از پیش شهرداری منطقه با بنیاد مصلی امام خمینی(ره) شد.

دادخواه از وحیدکیا، تسهیل امور قانونی از سوی شهرداری برای کسب مجوزهای لازم حفاری انشعاب گاز مورد نیاز حوزه علمیه ثامن الحجج، تسریع امور اداری مربوط به تفکیک ۶ هکتاری ملک متعلق به بنیاد و ایجاد فضای سبز در محوطه حوزه علمیه را درخواست کرد.

وی گفت: اگر مجوزهای لازم به موقع اخذ شود، می‌توانیم قبل از شروع سرمای فصل زمستان، نسبت به انشعاب و استفاده از گاز اقدام کنیم تا در روند اجرای عملیات‌های عمرانی و سایر مسائل دچار وقفه نشویم.

وحیدکیا نیز قول همکاری بیشتر شهرداری منطقه با حوزه علمیه ثامن الحجج بنیاد خیریه مصلی امام خمینی(ره) را داد و گفت: شهرداری خود را موظف می‌داند در حوزه فرهنگی و مذهبی شهر مشارکت بیشتری داشته و در این راستا تلاش می‌کند مشکلات حوزه علمیه ثامن الحجج در رابطه با شهرداری را در کمترین زمان حل کند.