اعتراض رسمی تراکتور به اتفاقات مشکوک داوری
اعتراض رسمی تراکتور به اتفاقات مشکوک داوری
باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نسبت به تصمیمات اشتباه داور مسابقه تراکتور و مس رفسنجان اعتراض کرد.

به گزارش عصر تبریز؛ دیدار تیم های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل همراه بود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود؛ مس در این ضربات موفق تر عمل کرد و با درخشش دروازه بان عمانی خود موفق شد تراکتور را شکست داده و راهی مرحله بعد شود؛ این گونه بود که تراکتور، قهرمان دو دوره پیش این رقابت ها در گام اول از دور رقابت ها کنار رفت.

تراکتور در شرایطی مغلوب مس در این دیدار شد که در جریان بازی شاهد دو اشتباه داوری بسیار تاثیرگذار بودیم. صحنه اول را در دقیقه ۵۱ شاهد بودیم، جایی که کمک داور بازی در عین ناباوری پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد در حالی که مهاجم تراکتور سانتی مترها از خط آفساید عقب تر بود و با توجه به دید خوبی که داشت انتظار نمی رفت مرتکب اشتباهی به این فاحشی شود. امیر عرب‌براقی که از پشت نظاره گر این صحنه بود، با تایید پرچم کمک خود، این موقعیت گلزنی را از تراکتور گرفت تا داد سرخ پوشان را در داخل و کنار زمین دربیاورد.

در وقت های اضافه نیمه دوم تراکتوری ها صاحب یک ضربه آزادِ چسبیده به محوطه جریمه شدند؛ در این صحنه توپ به دست بازیکن مس رفسنجان برخورد کرد و صحنه آهسته به وضوح نشان می داد که این اتفاق در داخل محوطه جریمه رخ داده و داور بایستی اعلام پنالتی می کرد؛ عرب‌براقی با اعلام خطای هند در خارج از محوطه جریمه، دومین اشتباه خود را در این بازی مرتکب شد تا تراکتوری ها بعد از بازی خیلی زود از او شکایت کنند.

باشگاه تراکتور ساعاتی پس از پایان مسابقه در خبری رسمی اعلام کرد که با ارائه مستندات به به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نسبت به داوری بازی با مس اعتراض خود را اعلام کرده است. در نامه تراکتوری ها ضمن اشاره به اشتباهات فاحش داوری در جریان بازی به تغییر کمک داور دوم در روز بازی هم اعتراض کرده و خواستار رسیدگی به آن شده اند.