ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تأکید کرد.

به گزارش عصرتبریز، عبدالرضا واعظی در مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و نوآوری و مدیر امور اداری پارک علم و فناوری استان گفت: در سه سال گذشته مراکز رشد و نوآوری استان از ۷ مرکز به ۲۰ مرکز افزایش پیداکرده است و اکنون باید این مراکز از منظر کیفی نیز بیش‌ازپیش توسعه یابند.

وی از معاون جدید فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خواست ارتباط مؤثر پارک با صنایع و دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش ارتقا یابد و تعداد واحدهای تحقیق و توسعه صنایع مستقر در پارک افزایش یابد.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همچنین تعامل سازنده با دانشگاه‌های استان و فراهم نمودن امکان حمایت از مراکز رشد دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار برای این معاونت برشمرد.

واعظی اظهار کرد: بایستی تلاش بیشتری برای ترغیب بخش خصوصی جهت ورود به حوزه فناوری و سرمایه‌گذاری در محصولات دانش‌بنیان و تعامل حداکثری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری برای حمایت مالی از واحدهای فناور انجام شود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حوزه امور اداری نیز خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاصی و عمومی برای واحدهای مختلف پارک علم و فناوری استان شد.

واعظی با تأکید بر اصلاح نظام بهره‌وری کارکنان در پارک علم و فناوری از مدیر جدید امور اداری پارک خواست با افزایش تعاملات، امور رفاهی کارکنان ارتقا یابد.

در این آیین سید رضا دامادی به‌عنوان معاون فناوری و نوآوری و مینا سیفی به‌عنوان مدیر امور اداری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات غلامرضا کیانی و محمد شاهرودی تجلیل به عمل آمد.

سید رضا دامادی عضو هیئت‌علمی دانشگاه تبریز و استادیار گروه مهندسی مواد این دانشگاه است و پیش‌ازاین مدیرعاملی هلدینگ دانش‌بنیان ساتکو را بر عهده داشته است.

مینا سیفی نیز پیش‌ازاین مسئولیت، سابقه کارشناسی امور اداری و دپارتمان بازاریابی و تجاری‌سازی پارک علم و فناوری را دارد.