اعتراض به وضعیت آسفالت خیابان‌های تبریز
اعتراض به وضعیت آسفالت خیابان‌های تبریز
رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهروندان تبریزی از موضوع آسفالت شهر گله‌مند هستند و در این باب اعتراضاتی دارند، حقیقتا وضعیت آسفالت شهر نامطلوب بوده و باید در این راستا ضمانت‌های اجرایی اتخاذ شود.

به گزارش عصرتبریز، روح‌الله دهقان‌‌نژاد اظهار کرد: در خصوص آسفالت‌ریزی از شرکت‌های پیمانکار و کارخانجات تولید آسفالت یک تضمین پنج ساله بگیریم تا هر ایرادی در این مدت پیش بیاید موظف به اصلاح شوند.

وی افزود: شهروندان تبریزی از موضوع آسفالت شهر گله‌مند هستند و در این باب اعتراضاتی دارند، حقیقتا وضعیت آسفالت شهر نامطلوب بوده و باید در این راستا ضمانت‌های اجرایی اتخاذ شود.

دهقان‌نژاد گفت: پیشنهادم این است که ما در خصوص آسفالت‌ریزی از شرکت‌های پیمانکار و کارخانجات تولید آسفالت یک تضمین پنج ساله بگیریم تا هر ایرادی در این مدت پیش بیاید موظف به اصلاح شوند.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی افزود: پیمانکاران پس از آسفالت‌ریزی می‌روند و چند ماه بعد آسفالت تخریب می‌شود و شهرداری می‌ماند و شهروندانی که باید این وضعیت را تحمل کنند.

دهقان‌نژاد یادآور شد: بهتر است مجموعه شهرداری به این موضوع مهم توجه داشته باشد و تضمین کاملی برای آسفالت‌ریزی در نظر بگیرد.