پیشرفت ۶۵ درصدی فرهنگسرای شهر باسمنج
پیشرفت ۶۵ درصدی فرهنگسرای شهر باسمنج
شهردار باسمنج گفت: پس از یک سال وقفه و با تعیین پیمانکار، فاز جدید عملیات اجرایی تکمیل ساختمان فرهنگسرا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری باسمنج، وحید بنایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فرهنگ سازی در تلاشیم  اقدامات فرهنگی هرچه بهتر در شهر صورت گیرد و در این راستا پروژه فرهنگسرای باسمنج که در سال ۱۳۹۴ کلنگ زنی شده،در الویت بروژه های عمرانی قرار گرفته و  فاز جدید عملیات اجرایی تکمیل ساختمان این پروژه آغاز شد.

فرهنگسرای باسمنج

وی با بیان اینکه فرهنگسرای باسمنج با هدف ارتقاء و توسعه مباحث فرهنگی شهر و ترویج فرهنگ شهروندی ایجاد شده، گفت: این پروژه فرهنگی دارای زیر بنای کلی ۴۸۰۰ متر در ۴ طبقه، شامل پارکینگ، دارالقرآن، سوییت اداری و آمفی تئاتر است. کاربری مجموعه، اداری و خدماتی بوده که تا به حال نزدیک به ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وحید بنایی

او با اعلام اینکه مبلغ هزینه شده تا این مرحله، نزدیک بر ۹ میلیارد تومان است، گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل و راه اندازی این فرهنگسرا نیاز است.

بنایی همچنین با اشاره به تسریع در فرآیند کار، اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه برنامه ها، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی مناسبی در شهر برگزار خواهد شد که به ارتقای فرهنگ عمومی شهر کمک شایانی می کند.

شهرداری باسمنج

شهردار باسمنج تاکید کرد: در این فرهنگسرا علاوه بر برنامه های آموزشی  فضای های مناسب جهت فراغت افراد محل نیز در نظر گرفته شده است.