قرارداد شرکت عمران سهند و شرکت آذر دزفول خوزستان به حیات خود پایان داده
قرارداد شرکت عمران سهند و شرکت آذر دزفول خوزستان به حیات خود پایان داده
روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند در پی تکذیبیه شرکت آذر فدک خوزستان درباره صحبت‌های سرپرست شرکت عمران سهند، جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران سهند، متن این جوابیه به شرح زیر است:

به نام حق
سرپرست شرکت عمران سهند عصر روز گذشته در نشست هم‌اندیشی با اهالی رسانه، در پاسخ به مطالبات خبرنگاران درباره عدم ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابه شهر جدید سهند که یکی از مطالبات به‌حق شهروندان این شهر است، مطالبی را درباره عدم وفای به عهد شرکت سازنده این بیمارستان مطرح کردند که کاملاً بر اساس مستندات و حقایق موجود بود اما گویا به مذاق مدیران شرکت آذر فدک خوزستان خوش نیامده است.
در باب این موضوع، ذکر یک نکته خالی از لطف نیست:

با استناد به قرارداد واگذاری زمین از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند به شرکت آذر فدک خوزستان برای احداث بیمارستان در مورخه ۱۴۰۰/۲/۲۹ به شماره ۲۴۰۰/۱۲۶۳/ص به استناد مادتین ۶ و ۱۰ قرارداد منعقده به لحاظ عدم تحقیق انجام تکالیف قراردادی و ذاتی پیمانکار و رعایت مصلحت و غبطه بیت‌المال مسلمین و تحقق فسخ و منفسخ شدن قرارداد طی اظهارنامه شماره ۱۴۰۱/۶۶۱۰/ص مورخه ۱۴۰۱/۴/۲۹ که برابر گواهی نتیجه ابلاغ که در مورخه ۱۴۰۱/۵/۲ به رویت پیمانکار رسیده، قرارداد این شرکت با پیمانکار مذکور درمورد ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابی به حیات خود پایان داده است.
شرکت عمران شهر جدید سهند طبق قوانین حاکم و برابر تشریفات قانونی محل مذکور را به اشخاص حقیقی و‌حقوقی با اهلیت به جهت تامین رفاه حال شهروندان واگذار خواهد کرد.