۱۹ پروژه در شهر جدید سهند افتتاح شد
۱۹ پروژه در شهر جدید سهند افتتاح شد
آیین افتتاح ۱۹ پروژه و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه شرکت عمران شهر جدید سهند با اعتباری بالغ بر ۱۷۸۰ میلیارد ریال باحضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهر جدید سهند برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، غلامرضا اقبالی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند روز پنجشنبه، ۱۶ شهریور ماه، در آیین افتتاح پروژه‌های شرکت عمران شهر جدید سهند اظهار کرد: پروژه‌هایی که افتتاح می‌شوند، طی ۱۰۰ روز با تلاش و زحمات پیمانکاران و مسئولین آماده بهره برداری شده‌اند.

وی ادامه داد: طبق دستور وزیر راه و شهرسازی به دلیل وجود برخی نواقصات، یکی از پروژه‌ها امروز از لیست افتتاحات حذف شده و در هفته‌ی دفاع مقدس پس از تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد.

امام جمعه شهر جدید سهند نیز در این آیین گفت: خدمت به مردم دو حسن بزرگ دارد؛ پاداش فردی برای آخرت و عاقبت خود بدست می‌آورد و پرچم تثبیت شده و قابلیت حاکمیت دینی به واسطه عملکرد مسئولان تبیین می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد منیب‌راد ادامه داد: پاسخ ما به آنانی که با وجود نقش در وضعیت فعلی کشور دهان به اعتراض گشوده‌اند، این است که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اندیشه لیبرالیستی دست شما بوده است و اقدامات چنین جریانی کشور را به مرحله فعلی رسانده است.

وی افزود: اصلاح طلبی تفکری مخرب است که اندیشه اصلاح طلبی برای نظام ما مخرب است و مصداق آن دولت قبلی است و به صراحت گفته بودیم وابستگان و افراد درجه یک وابسته به سران دولت قبل اکنون در زندان هستند البته اکنون نیز وجود دارد و تعدادی از این افراد با عمامه بر سر سخنانی را می‌گویند که فرسنگ‌ها با تفکر دینی فاصله دارد.

وی خاطرنشان کرد: عملا دیدیم که در این مدت کم دولت انقلابی آیت الله رئیسی اقداماتی را انجام داد، امیدی را که تبدیل به ناامیدی شده بود به مردم برگردانده شد چراکه نظام جمهوری اسلامی با مردم ماندگار است و اگر این نعمت بزرگ را بگیریم، چیزی از نظام باقی نمی‌ماند و حمایت مردم از دولت و نظام به واسطه باورهای دینی است و نباید این اعتماد خدشه‌دار شود.

حجت‌الاسلام منیب راد اضافه کرد: خدا را شاکریم که در نظام اسلامی نفس می‌کشیم که در همین مدت برخی کارهای بر زمین مانده شتاب گرفته و طرح‌های جدیدی نیز آغاز شده است و باید میان فردی که اهل عمل و کار است با افراد عافیت طلب و غیر مسئول فرق قائل شد البته شاید ایراداتی هم باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم ۱۹ پروژه شرکت عمران شهر جدید سهند با حضور روح اله متفکر آزاد و محمدرضا میرتاج‌الدینی، نمایندگام مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهر جدید سهند افتتاح شده و عملیات اجرایی دو پروژه نیز آغاز شد.