از حکم تعلیق یکی از مدیران کل استان تا انتخاب یکی از معاونین شهرداری تبریز به عنوان جایگزین
از حکم تعلیق یکی از مدیران کل استان تا انتخاب یکی از معاونین شهرداری تبریز به عنوان جایگزین

اخیرا خبری مبنی بر صدور حکم تعلیق از خدمت یکی از مدیران کل در یکی از پایگاه های خبری آذربایجان شرقی منتشر شد و به دنبال آن اعلام سفر معاون رئیس جمهور به تبریز مطرح و احتمالات مطرح شده در مورد تودیع و معارفه در یکی از ادارت کل استان را قوت بخشید.

عصر تبریز: اخیرا خبری مبنی بر صدور حکم تعلیق از خدمت یکی از مدیران کل در یکی از پایگاه های خبری آذربایجان شرقی منتشر شد و به دنبال آن اعلام سفر معاون رئیس جمهور به تبریز مطرح و احتمالات مطرح شده در مورد تودیع و معارفه در یکی از ادارت کل استان را قوت بخشید.
اعتدال پرس در مطلب روز چهارشنبه هفته گذشته نوشت که بعد از ارسال خبر اتهام تخلف اداری و مالی و نیز اخراج ۴۰ نفر از نیروهای این اداره کل معاون رئیس جمهور هفته جاری برای شرکت در مراسم معرفی مدیرکل جدید به تبریز سفر می کند.
شنیده ها حاکی از آن است که یکی از معاونین موفق شهرداری کلانشهر تبریز که از فعالین زیست محیطی و توسعه پایدار استان که عضویت در هیئت علمی دانشگاه، راه اندازی رشته محیط زیست در آذربایجان شرقی و نیز چندین سمت در اداره کل محیطزیست را در کارنامه کاری خود دارد به مدیرکلی این اداره منصوب خواهد شد.
با توجه به اینکه طی روزهای آینده سیزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران در تبریز برگزار خواهد شد و رییس یکی از سازمان های تحت نظر رییس جمهور نیز به عنوان سخنران اصلی این برنامه به تبریز خواهد آمد، شاید این سفر بی ارتباط با تودیع و معارفه در این اداره کل نباشد!