امسال بیش از ۱۱ میلیون مرسوله پستی در آذربایجان شرقی تبادل شد
امسال بیش از ۱۱ میلیون مرسوله پستی در آذربایجان شرقی تبادل شد
سرپرست اداره کل پست آذربایجان شرقی اعلام کرد: امسال بیش از ۱۱ میلیون مرسوله پستی در استان دریافت یا ارسال شده است.

به گزارش عصرتبریز، جواد دباغ صادقی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال بیش از ۶ میلیون مرسوله وارد استان و توزیع شده است و بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ مرسوله به مقصد اقصی نقاط کشور و جهان آماده سازی و ارسال شده است.

وی افزود: متوسط ترافیک توزیع کنندگان پستی ۹۵ مرسوله و ۹۰ مکان در روز است که با متوسط کشوری به طور تقریبی برابر است این اعداد در کشور به ترتیب ۹۶ مرسوله و ۹۱ مکان است.

دباغ صادقی پور با بیان اینکه سه نوبته در روز پست آذربایجان شرقی فعالیت می کند، گفت: در ۶ ماهه اول امسال در شاخص های کیفی ۴۰ گانه مورد ارزیابی ادارات کل پست کشور رتبه دوم دوم را کسب کردیم پارسال نیز در این ارتباط رتبه سوم را حایز شدیم.

سرپرست پست آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به خدمات الکترونیکی شبکه پستی، هدف سازمانی پست را هوشمندسازی در جهت ارائه خدمات باکیفیت و تسهیل شده به مردم عنوان کرد و افزود: بدون ایجاد بستر مناسب نمی توان در این حوزه تغییری به وجود آورد.

صادقی پور گفت: تمرکز بر هوشمندسازی و تکمیل طرح ها در اولویت قرار دارد و تکالیف و وظایف پست در تحقق شبکه ملی اطلاعات در راستای تحقق این اولویت است.