مجله ی تلویزیونی «تیک» از سیمای استانی مرکز آذربایجان شرقی
مجله ی تلویزیونی «تیک» از سیمای استانی مرکز آذربایجان شرقی

“تیک” عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سهند به تهیه کنندگی بابک پاشازاده پناهی از این شبکه به روی آنتن می رود .

عصر تبریز: “تیک” عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سهند به تهیه کنندگی بابک پاشازاده پناهی از این شبکه به روی آنتن می رود.

مجله ی تلویزیونی “تیک “، در راستای ارتقاء سطح آگاهی های عمومی مردم  است و با استفاده از انیمیشن های متنوع و فضاهای مناسب که عموم مردم در آن مکان ها تردد دارند، باعث شده تا برنامه ای  خوب و مفید برای مخاطبین تلویزیونی و علاقه مندان به چنین برنامه هایی گردد.

گفت و گوها در این برنامه بدون حضور مجری و با حضور کارشناسانی که به طور کاملا صمیمی و خودمانی ولی با نگاه کاملا علمی، موشکافانه و مسلط نسبت به موضوعات منتخب برنامه، تولید می گردد.

این ویژگی تیک در نوع خود جالب توجه بوده و یک نوآوری محسوب می شود که کمک زیادی در برقراری ارتباط با مخاطبین نموده و به دنبال کردن برنامه توسط بیننده کمک زیادی می کند.

نکته ی جالب در مورد این برنامه این است که با توجه به ابتکار عمل خاصی که در نحوه ی تولید و اجرای این برنامه به کار رفته است و نوع خاص گفت و گوها در این برنامه، نه تنها یک برنامه ی آموزشی محسوب می گردد بلکه به واقع می توان گفت که  مخاطب این برنامه ضمن استفاده و بهره برداری علمی از آن به سبب ویژگی های ساختاری برنامه لحظات پرنشاطی را نیز می گذراند.

بابک پاشازاده پناهی (تهیه کننده و طراح) فرزانه مطیع شرع (کارگردان )آراز ادوای(نویسنده ی گفتار متن)، حسین برزگر و مرتضی محمدپور(تصویربردار)، شهریار رزمی، امین افواجی (ویدیو گرافیست)، سمیه ستاری(گوینده متن)، بابک پاشازاده (تدوین و صدا گذار) و نیز بازیگرانی چون معصوم مطیع شرع، رشاد معینی، بهزاد وحدت پناهی،مژگان پورخورشیدی،فرید ادهمی و صحرا فیروزی و…. اشاره کرد.

برنامه “تیک”(به زبان فارسی) هر شب ساعت ۲۲:۴۵ به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه سهند، مهمان خانه های شما بینندگان است.