«دورهمی رسانه ای» در تبریز
«دورهمی رسانه ای» در تبریز
مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و همچنین روز بسیج رسانه، «دورهمی رسانه ای» با حضور اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش عصرتبریز، جواد بیرامزاده افزود: ۲۱ دی ماه سالروز تاسیس سازمان بسیج رسانه، مصادف با سالروز شهادت «غلامرضا رهبر» از خبرنگاران نام‌آشنای کشورمان در دفاع مقدس است که در سال ۶۵ عملیات شلمچه به شهادت رسید. همزمان با این روز و به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، «دورهمی رسانه ای» روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه راس ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی(جنب باغ گلستان) برگزار می شود.

وی با یادآوری سابقه تشکیل سازمان بسیج رسانه در استان گفت: ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۱ با راه اندازی بسیج رسانه آذربایجان شرقی گامی بلند و اساسی و موثر برای ایجاد وحدت و همگرایی در بین اصحاب رسانه استان برداشته شد.

بیرامزاده بیان کرد: سازمان بسیج رسانه وظیفه دارد با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در رسانه های مختلف نوشتاری، تصویری و خبری با برنامه ریزی های دقیق کارشناسی به مقابله با موج مخرب جنگ نرم جبهه فرهنگی معارض بر مصونیت بخشی به اذهان و افکار عمومی و نیز گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی بصورت فعال اقدام کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تمام اصحاب رسانه در استان فارغ از هر جناح و گرایشی زیر چتر حمایتی بسیج رسانه هستند، اضافه کرد: امید است با حمایت های همه جانبه مسئولان و دست اندرکاران روز به روز بر غنای محتوایی و ساختاری این سازمان نوپا در کنار نهادهای فرهنگی رسانه ای افزوده شود تا فعالان رسانه ای در میدان جنگ نرم دشمنان همچون گذشته سربلند و سرافراز باشند.

وی خاطرنشان ساخت: مسوولان با مد نظر قرار دادن شان و مقام جایگاه ویژه و اثر گذار خبرنگار و رسانه ها، در مسیر کرامت و تکریم خبرنگاران حرکت کنند چراکه بی شک حمایت مسوولین از اصحاب رسانه همواره باعث پویایی و توسعه استان خواهد شد.