دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش در تبریز
دستگیری ۲ تن از اراذل و اوباش در تبریز
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش که حین درگیری با همدیگر از سلاح گرم استفاده کرده و منجر به مجروحیت ۲ نفر رهگذر شده بودند، خبر داد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اراذل و اوباش و استفاده از اسلحه گرم و تیراندازی به همدیگر که موجب مجروحیت دو نفر رهگذر در یکی از محلات تبریز شده بود، موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد دو نفر از اراذل اوباش سابقه دار با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بودند که در اثر این تیراندازی دو نفر از رهگذران که در حال عبور از مسیر بودند مورد اصابت تیر قرار گرفته و مجروح شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و نظم عمومی خط قرمز پلیس است،گفت: متهمان در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شده و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و احیانا شرارت و ناامنی در محل زندگی خود مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.