کاربری فرهنگسرای نظمی تغییر نمی‌کند
کاربری فرهنگسرای نظمی تغییر نمی‌کند
شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به انتقال معاونت فنی و عمرانی این منطقه به ساختمان فرهنگسرای نظمی گفت: کاربری این فرهنگسرا تغییر نکرده و انتقال معاونت عمرانی موقتی است.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، سیاوش فتح اللهی با بیان اینکه فرهنگسرای نظمی در دوره مدیریت قبلی شهرداری با چشم انداز آینده برای کوی نیاوران طراحی و ساخته شده است یادآور شد: آن بخش از شهرک مرزداران در حال حاضر تکمیل نشده و به دلیل تراکم پایین جمعیت، با عدم استقبال عمومی مواجه است.

وی با بیان اینکه ساختمان مذکور از زمان افتتاح تاکنون به صورت متروکه و غیرقابل استفاده مانده بود اظهار کرد: در صورت تداوم بلااستفاده ماندن این ساختمان، با مشکلاتی مانند فرسودگی و تخریب تاسیسات، سرقت تجهیزات و… روبرو شده و هزینه های صورت گرفته به هدر خواهد رفت.

شهردار منطقه ۵ از برنامه شهرداری برای ترمیم ورزشگاه پنج هزار نفری و توسعه فضای سبز در مجاورت فرهنگسرای نظمی خبر داد و افزود: با استقرار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ ضمن رفع کاستی های محوطه ساختمان فرهنگسرای نظمی، نسبت به تجهیز و نگهداری آن اقدام خواهد شد.

فتح اللهی استفاده بهینه از زیرساخت های سازمانی را اصل غیرقابل انکار مدیریتی خواند و گفت: به طور حتم در صورت نیاز جمعیت منطقه، کاربری فرهنگسرای نظمی به حالت اولیه بازگردانده خواهد شد.