اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان
اتوبوس‌های فرسوده در خط پایان
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوس‌های نو می‌دهند.

به گزارش عصرتبریز، پرویز عباس‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: اتوبوس‌های با عمر بالا و فرسوده با اتمام قرارداد به تدریج از خطوط خارج و جای خود را به اتوبوس‌های نو می‌دهند.

وی با اشاره به خرید ۱۴۷ دستگاه اتوبوس از سال ۱۴۰۱ تاکنون و نیز آزادسازی ۵۲ دستگاه اتوبوس سرویس کارخانجات و شرکت‌ها و تزریق آنها به خطوط کم‌برخوردار و مشکل‌دار گفت: علاه بر موارد فوق با تلاش‌های شهردار تبریز و مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر در سالجاری نیز خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نو به تصویب رسیده است که گامی اساسی در استمرار نوسازی ناوگان و جبران عقب ماندگی های گذشته است.

عباس‌نژاد ضمن رد اخبار منتشره در برخی خبرگزاری‌ها در مورد فعالیت اتوبوس‌های فرسوده سایر کلانشهرها در تبریز نیز گفت: هیچ اتوبوسی خارج از اتوبوس‌های سازمانی خود اتوبوسرانی تبریز و از سایر شهرها در خطوط اتوبوسرانی تبریز فعالیت نمی‌کنند و خبر مذکور به دلیل تشابه لوگو یکی از شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری بخش خصوصی اتوبوسرانی تبریز با یکی از کلانشهرها بوده است که شرکت فوق ثبت شده در تبریز با سابقه ۱۱ سال بوده و طبق قرارداد جاری از اتوبوس‌های شرکت واحد تبریز برای خدمات‌دهی به شهروندان استفاده می‌کند.