خمز: به حمایت هواداران نیازمند هستیم
خمز: به حمایت هواداران نیازمند هستیم
سرمربی تراکتور با بیان اینکه درست است امروز هواداران تیم ما را تنها نگذاشتند، و ما در عوض نتوانستیم خوشحالشان کنیم، گفت: همچنان به حمایت هواداران نیازمند هستیم.

به گزارش عصرتبریز، پاکو خمز چهارشنبه شب در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به ضعف بازیکنان خود در بازی با تیم پرسپولیس افزود: ولی بازی امروز نسبت به بازی با تیم سپاهان بهتر بود و جا دارد که بیشتر تلاش کنیم تا به تیم ایده آل برسیم.

سرمربی تیم اسپانیایی تیم تراکتور عنوان داشت: خیلی آسان نیست تیمی که به این شیوه بازی می‌کند را درست کرد و زمان می‌خواهد ولی به بهبود وضعیت امیدوار هستم.

خمز در پاسخ به این سوال که نباید از گذشته کنکاش کرد چرا که گذشته از اسمش مشخص است گذشته و باید به فکر آینده باشیم و برای بهبود تیم تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: درست است باختیم ولی بازی پایاپایی را انجام دادیم و اشتباهات فردی جزئی از بازی است که باید روی اشتباهات فردی و تیمی کار کنیم تا در بازی‌های بعدی کمتر اشتباه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سوال که چه جوابی به هوادارانی که این همه حمایتتان کردند می‌دهید؟ من به نوبه خودم از همه هواداران تشکر می‌کنم و انتظار حمایت و همراهی در بازی‌های پیش رو را داریم چرا که هواداران بخشی از تیم هستند و هر چه داریم با حمایت آنها است.

تیم تراکتور در تقابل با تیم پرسپولیس یک بر صفر تن به شکست داد تا دومین شکست خود در لیگ برتر بیست و سوم فوتبال را رقم بزند.