نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه در ایستگاه داوری
نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه در ایستگاه داوری
نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه به ایستگاه داوری رسید.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه، دبیر این جشنواره ضمن ارائه گزاشی از روند اجرایی برگزاری جشنواره اظهار کرد: ۱۷۲ اثر در ۶ بخش خبر و یادداشت، گزارش، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش تصویری و فیلم کوتاه در دبیرخانه به ثبت رسیده است.

احد یگانه افزود: برگزاری شایسته این جشنواره با توجه به حضور اکثر فعالان رسانه‌ای می‌تواند زمینه برگزاری این جشنواره را در دوره‌های بعدی فراهم سازد.

وی گفت: این رویداد و تداوم آن در سال های آینده، آب در آیینه رسانه را به مرکزی برای ارائه تولیدات رسانه‌ای در استان و کشور تبدیل خواهد کرد.

دبیر نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه در رابطه با داوری آثار عنوان کرد: داوری آثار ارسالی به دبیرخانه با حضور اساتید برجسته و بنام علوم ارتباطات، روزنامه نگاری و گرافیک از روز اول شهریور ماه به صورت تدریجی آغاز شده و تا پایان شهریور نهایی خواهد شد.

یگانه همچنین اضافه کرد: آیین اختتام نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه مهر ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

بر اساس این خبر نخستین جشنواره آب در آیینه رسانه با همکاری سازمان بسیج رسانه، خانه مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان‌شرقی توسط شرکت آب منطقه ای استان و پایگاه خبری تحلیلی جارچی آذربایجان مهر ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.