دو انتصاب جدید در جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران
دو انتصاب جدید در جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران
با حکم احمد رجب‌‌پور، دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، مشاور امور رسانه‌ای و مسئول روابط عمومی شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب شدند.

به گزارش عصرتبریز، در آستانه آغاز شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در قره‌داغ و اهر، با حکم احمد رجب‌‌پور، دبیر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران حسن بالاگر به‌عنوان مشاور امور رسانه‌ای و مهرداد خردمند به‌عنوان مسئول روابط عمومی شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب شدند.

حسن بالاگر قریب به دو دهه در سمت‌های رئیس اداره روابط عمومی، دبیر هیئت رئیسه، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی اهر انجام وظیفه کرده و سابقه بیش از سه دهه فعالیت نیز در حوزه رسانه و خبر ازجمله همکاری با صداوسیما و خبرگزاری‌های رسمی کشور، روزنامه‌های سراسری و محلی و صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ماهنامه شیور ارسباران و پایگاه خبری اهرنما را در سابقه رسانه‌ای خود دارد.

او کارشناس حقوق و دارای دکترای مدیریت با گرایش سرمایه گذاری بوده و تالیف دو عنوان کتاب در حوزه فرهنگی تاریخی و انتشار بیش از چهل مقاله علمی تحقیقی و پژوهشی در سایت‌های معتبر و مجلات علمی وپژوهشی و نشر بیش از ۳۰۰ گزارش تحلیلی در خبرگزاری‌ها در کارنامه علمی و پژوهشی او دیده می‌شود.

همچنین با حکم دبیر جشنواره مهرداد خردمند به عنوان مسئول روابط عمومی شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب شد.

مهرداد خردمند، خبرنگار حوزه تئاتر و سینما، به مدت چهار سال مسئول روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی و مجموعه تئاتر شهر تبریز بود.

او پیش از این سابقه مسئولیت روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را نیز در کارنامه دارد و به دلیل تولیدات کمی و کیفی مورد تحسین و تقدیر دبیر جشنواره و عوامل این رویداد قرار گرفته است.

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از ۲۷ شهریور در منطقه زیبای قره‌داغ با مرکزیت اهر برگزار خواهد شد. اهر به عنوان پایتخت جشنواره تئاتر کوتاه ایران هر ساله در این جشنواره میزبان هنرمندان سراسر کشور است.