قطع برق ۱۳۸ مشترک پرمصرف در تبریز/اخطار به ۲۸۵ مشترک اداری و بانک
قطع برق ۱۳۸ مشترک پرمصرف در تبریز/اخطار به ۲۸۵ مشترک اداری و بانک
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدیدهای انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای ۲۸۵ مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق ۱۳۸ مشترک قطع شده است.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی در خصوص اقدامات شاخص شرکت در دوره گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ اظهار کرد: در راستای برنامه‌های پاسخگویی بار وضعیت مشترکین صنعتی و کشاورزی به صورت روزانه پایش و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه به منظور نظارت و پایش روزانه مصرف ادارات، اکیپ های بازرسی مصرف تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است گفت: ۳۶۱ بانک و اداره دارای کنتورهوشمند هستند و طی بازه زمانی ۱۵ خرداد تا به امروز ۸۶۱ مورد بازدید انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: طی بازدید های انجام شده به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف برای ۲۸۵ مورد اداره و بانک اخطار صادر شده و برق ۱۳۸ مشترک قطع شده است.

در ادامه سید ابراهیم فکاری مدیر دفتر مدیریت مصرف تاکید کرد: در دوره پیک بار تابستان سال جاری متوسط میزان کاهش بار مشترکان اداری تحت پوشش شرکت در ساعت پیک به میزان ۸ مگاوات بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از دیگر اقدامات دارای اهمیت در خصوص مدیریت مصرف بکارگیری مولدهای اضطراری در ساعات اوج مصرف و تنظیم دمای دستگاه‌های سرمایشی بر روی دمای آسایش بوده که در این خصوص مکاتبات لازم با مراکز تجاری و ادارات انجام شده است.