«طوفان الاقصی» از طراحی تا اجرا فلسطینی بود
«طوفان الاقصی» از طراحی تا اجرا فلسطینی بود
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر فلسطینی بودن عملیات طوفان الاقصی، از طراحی تا اجرا، تأکید کرد: شدت حملات صهیونیست‌ها، گویای ضربات بزرگ مقاومت به آن‌هاست.

به گزارش عصرتبریز، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، امروز سه‌شنبه ۱۰ اکتبر تأکید کرد که عملیات «طوفان الاقصی»، از طراحی تا اجرا تماماً به دست نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده است.

هنیه تأکید کرد: نبرد طوفان الاقصی از تصمیم تا اجرا، عملیاتی فلسطینی است و این چیزی از اعتقاد ما به مشارکت همه مردم ملت ما کم نمی‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت: وحشی‌گری رژیم موقت علیه مردم ما در غزه، نتایج شگرف عملیات‌ها و ضربات القسام و دیگر جناح‌های مقاومت را نشان می‌دهد.

هنیه با تأکید بر اینکه دشمن، هزینه هنگفتی برای تروریسم و جرائمش خواهد پرداخت، خاطرنشان کرد: ما به طرف‌هایی که در مورد اسرای دشمن با ما تماس گرفتند، اطلاع دادیم که این پرونده قبل از پایان نبرد باز نخواهد شد.

با افزایش تلفات صهیونیست‌ها و پیش‌روی نیروهای مقاومت به سوی شهرک‌های اشغالی، مقامات تل‌آویو بارها مدعی هدایت این عملیات توسط ایران شده‌اند؛ ادعایی که هیچ سازمان و کشوری نتوانسته صحت آن را تأیید و یا دلایلی برای آن ارائه دهد.