سنگفرش و مناسب‌سازی ۱۶ هزار مترمربع از پیاده‌راه‌های شمالغرب تبریز
سنگفرش و مناسب‌سازی ۱۶ هزار مترمربع از پیاده‌راه‌های شمالغرب تبریز
شهردار منطقه ۴ از اجرای ۱۶ هزار مترمربع سنگفرش و مناسب‌سازی پیاده‌راه‌های معابر شمالغرب تبریز خبر داد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: در راستای تحقق انسان‌محوری و ارتقای کیفیت معابر، عملیات اجرای سنگفرش و مناسب‌سازی پیاده‌روی خیابان لاله زار مسیر حدفاصل خیام تا ۱۷ شهریور به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع آغاز شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به اتمام سنگفرش ضلع جنوبی این خیابان در هفته گذشته، افزود: این سنگفرش با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و با پیشرفت ۵۰ درصدی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه با شتاب پیش می‌رود.

شهردار منطقه ۴ تشریح کرد: اجرای این پروژه با هدف توجه به پیاده‌‌محوری و در راستای انسان‌محور کردن معابر پر تردد صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: در اجرای این پروژه از کف‌پوش پرسی استفاده می‌شود که در بخشی از این سنگفرش، مناسب‌سازی برای روشندلان عزیز نیز در نظر گرفته شده است.

به گفته مقدم‌زاده از ابتدای سال جاری و پیش از این نیز بیش از ۱۶ هزار مترمربع از پیاده‌راه‌های این منطقه در مسیرهای ضلع جنوبی خیابان ۲۲ بهمن حدفاصل میدان جهاد(نصف‌راه) تا قطران، بلوار ستارخان حدفاصل منجم تا میدان ستارخان، کوی مستشار، قره آغاج، حکم آباد و بلوار آذربایجان انجام یافته است.

همچنین نوسازی و سنگفرش پیاده‌رو پارک‌های قوم تپه و امیرکبیر از جمله اقدامات انجام یافته در این حوزه است.

اجرای سنگفرش خیابان‌های ورزش، اهراب و میدان آذربایجان ورودی جاده سبزیکاران نیز تداوم دارد.