دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در تبریز
دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش در تبریز
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: هشت نفر از اراذل و اوباش که در مناطق مختلف شهر تبریز عربده‌کشی و قدرت‌نمایی می‌کردند در دام پلیس افتادند.

به گزارش عصرتبریز، سردار علی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر قدرت‌نمایی، عربده‌کشی و ایجاد مزاحمت به شهروندان و نوامیس مردم توسط تعدادی اراذل و اوباش در شهرستان تبریز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مسئول انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مشخص شد این افراد با استفاده از چاقو و قمه و ایجاد راهبندان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره انداخته و متواری شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی اراذل و اوباش را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هشت نفر اراذل و اوباش را که یکی از آنان زن بود دستگیر کردند.

سردار محمدی با بیان اینکه در جامعه جایی برای جولان اراذل و اوباش نیست گفت: از این افراد دستگیر شده تعدادی قمه و چاقو کشف و ۲ دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان به افراد هنجارشکن و اراذل و اوباش هشدار داد و افزود: امنیت و آرامش شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کس بخواهد با قدرت پوشالی اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی کند با برخورد قانونی فرزندان مردم در فراجا مواجه خواهند شد.