برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی
برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی
مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، محمد عزیزی راد با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها و ضرورت ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر استان، شورای هماهنگی روابط عمومی زیر نظر استاندار به عنوان عالی‌ترین مقام استانی فعالیت می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی به اهداف مهم این شورا اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌افزایی مدیران و کارکنان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی و نظارت، رتبه‌بندی و ارتقا جایگاه‌های روابط عمومی‌ها در سازمان از مهمترین اهداف تشکیل شورای هماهنگی و روابط عمومی است.

عزیزی راد افزود: اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ۹ نفر هستند که ۲ عضو آن شامل استاندار (در غیاب وی معاون سیاسی استانداری) به عنوان رئیس شورا و مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا می‌باشد و هفت نفر دیگر نیز به وسیله رای مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی به تاریخجه فعالیت این شورا در استان اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی و روابط عمومی آذربایجان‌شرقی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود شروع کرده و ۲ جشنواره در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۴۰۲ برگزار کرده است.

وی افزود: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌شرقی روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.