اولین کنسرت آکوستیک در تبریز اجرا می‌شود
اولین کنسرت آکوستیک در تبریز اجرا می‌شود
خواننده پاپ آذربایجانی گفت: موسیقی باید به روز و طبق سلیقه قشر جوان باشد.

به گزارش عصرتبریز، صمد ایرانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین کنسرت آکوستیک در سالن پتروشیمی تبریز اجرا خواهد شد.

وی افزود: بلیط فروشی این کنسرت از ساعت شش روز دوشنبه آغاز می‌شود و از  ۲۹ آذر در سانس‌های ۹ شب و در صورت تمدید سانس شش بعد از ظهر در صحنه اجرا خواهد شد.

این خواننده بیان کرد: بنده سعی می‌کنم ترانه‌هایم جوان‌پسند و به روز و متفاوت باشد.

صمد ایرانی تصریح کرد: امروزه کنسرت‌های زیادی در تبریز اجرا می‌شود اما رفته رفته اجرای اکوستیک به فراموشی سپرده می‌شود و امروزه بسیار کم اتفاق می‌افتاد که کنسرت‌ها به صورت لایو و زنده اجرا شود.

امیر شیخی سرپرست و تنظیم کننده این کنسرت در ادامه گفت: در تبریز نوازندگان قدرتمندی داریم که قبلا در گروه‌های مختلفی کار کرده‌اند که ما سعی کردیم از آنان در این کنسرت بهره بگیریم.

وی افزود: در ترانه‌های این کنسرت از اشعار سلیمان رستم استفاده شده و تلاش می‌کنیم کنسرت لایق و در شان مردم آذربایجان اجرا شود.

امیر شیخی در پایان اذعان کرد: یکی از دلایلی که موسیقی آذربایجان پیشرفت نمی‌کند عدم حمایت صدا و سیما از موسیقی است. زیرا که اولین رسانه برای موسیقی آذربایجان صدا و سیما است و موسسات فرهنگی نگاهی مبنی بر درآمدزایی به موسیقی دارند.

صمد ایرانی خواننده پاپ آذربایجانی ۳۰ سال است که در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند.