شهادت ۱۱ مامور در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک
شهادت ۱۱ مامور در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک
۱۱ عضو نیروی انتظامی در حمله تروریستی به مقر این نیرو در شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

به گزارش عصرتبریز، معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان ابتدا این آمار را ۱۲ شهید اعلام کرد اما بعدا آمار به ۱۱ نفر تغییر یافت.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه در پی حمله شامگاه پنجشنبه گروه تروریستی به مقر انتظامی راسک ۱۱ نفر از کارکنان ناجا به شهادت رسیدند.

شهادت ۱۱ مامور در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان هم نوشت: در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

در این خبر آمده است: هم‌اکنون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور هم در مورد جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم کمین می‌زنند.

سید مجید میراحمدی افزود: ولی نیروهای کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم ۲ شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که ۲ نفر از آنها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.

او همچنین گفت: تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.