استاندار آذربایجان‌شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت
استاندار آذربایجان‌شرقی دغدغه پیشرفت استان را داشت
وزیر کشور گفت: استاندار فقید آذربایجان‌شرقی، استانداری با صلابت و با قدرت و استوار بود که با تدبیر و خلاقیت و نگاه بلند برای پیشرفت استان لحظه‌ای درنگ نکرد.

به گزارش عصرتبریز، احمد وحیدی روز یکشنبه در آئین تشییع «عابدین خُرّم» استاندار آذربایجان‌شرقی در تبریز، عروج شهادت‌گونه این مهاجر الی الله را خدمت مردم و نیروهای مسلح تسلیت گفت و اظهار کرد: وی بسیار پایدار در ایمان خود بود و از ۱۲ سالگی وارد میدان مبارزات شد.

وی ادامه داد: عابدین خرم برای دین خدا و دفاع از اسلام مرزی برای خود قابل نبود و برای این کار تاملی نداشت.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار فقید آذربایجان‌شرقی در استانداری نیز بار سنگینی را قبول کرد و از اموال و نفس خود گذشت، افزود: وی جانباز ۵۰ درصدی بود و هیچ‌گاه عقب ننشست.

وی ادامه داد: خرم در تمام عمر خود در حال مجاهدت بود و در سردشت شیمیایی شد که عامل اصلی رحلتش شد.

وزیر کشور با بیان اینکه به حق آقای خرّم شایسته نام رضوی خود بود، گفت: وی با تسلط وارد فضای کاری می‌شد و استانداری دلسوزی بود که فقدانش برای همه ما تاسف‌بار است.

وحیدی با اشاره به اینکه عابدین خرم در امور امنیتی مقتدر، در امور اقتصادی و اجتماعی کاربلد بود و بسیار ساده زیست بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به رزمندگان عاشورایی می‌بالد و حضور مردم نشانه ارتباط قوی بین مردم و دولت است.

احمد وحیدی وزیر کشور امروز در معیت حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در منزل زنده‌یاد عابدین خرّم استاندار فقید آذربایجان‌شرقی حضور یافت و به خانواده مرحوم تسلیت گفت.

گفتنی است؛ عابدین خُرّم به علت مشکلات ریوی به جا مانده از دوران جنگ و عفونت تنفسی ناشی از بیماری کرونا روز شنبه ۳۰ دی ماه در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.